Po třech dnech intenzivních testu na italském okruhu Adria, které se konaly ve dnech 6.-8. února 2007 se italský tým Scuderia Playteam-Sarafree vyjádřil k otázce složení jezdců jejich dvou vozů Maserati MC 12 pro sezonu FIA GT 2007.
První auto bude pilotovat loňský a úřadující mistr FIA GT Andrea Bertolini s Andrea Piccinim. Ve druhém voze budou volantu jejich Maserati MC 12 vládnout Giambattista Giannoccaro a Alessandro Pier Guidi.
Italský tým se zúčastnil jednoho závodu FIA GT už v loňském roce a bylo to v Mugellu, kde se Toni Vilander kvalifikoval do závodu na třetí pozici a ve špatném počasí dokonce v první hodině závodu vedl. S Finským jezdcem se v kokpitu střídali ještě jezdci Giannoccaro a Pier Guidi. Foto: DPPI / FIA GT
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?