Jarek Janiš zůstává u Race Alliance

Janiš, Jaroslav
Janiš, Jaroslav, foto: DPPI / FIA GT
iMotorSport.cz 13. prosince 2006 19:54
Sdílej:

Jarek Janiš bude i v další sezoně závodit v šampionátu FIA GT, kde se představí s vozem Aston Martin DBR9 týmu Race Alliance, se kterým jel i poslední závod letošní sezony.

Olomoucký rodák letos zazářil při své premiérové sezoně v šampionátu FIA-GT ve třídě GT1 a vedle celkového třetího místa v hodnocení jezdců dostal rovněž cenu za nejlepší jezdecké výkony ve své třídě. Ve stejném šampionátu se představí i v novém roce, v němž naváže na spolupráci s Red Bull podporovaným týmem Race Alliance, v jehož barvách jel už letos v Dubaji. BPA sport marketing, a.s.Foto: FIA GT / DPPI

Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?