Při svém prvním startu s novými vozy Ferrari F420 vybojoval tým Scudéria Ecosse v podání jezdce Andrewa Kirkaldyho Pole position v kategorii GT 2.
Ve 20ti minutové kvalifikaci, kterou ovlivnilo počasí překonal všechny své soupeře a v prvním letošním podniku na okruhu v Silverstone nastoupí ve své třídě na Pole position.
Druhý čas ve třídě GT 2 zajelo Porsche 996 GT3 RSR s číslem 75 s Emmanuelem Collardem, třetí čas zaznamenal Tim Mullen se druhým vozem týmu Scudéria Ecosse.
Foto: DPPI / FIA GT
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.