Maserati na Tureckej trati nepoľavuje, ale oproti ránu sa na čele mení číslo auta.
Prestávka medzi tréningami znamenala pre všetky tímy mnoho práce na nastavení auta. Automobilke Maserati sa na Tureckej trati darí naďalej, ale tento krát poobede na čele nestálo ranné trio, ale dokonca iný tím a to Vitaphone. Ranný víťaz sa tento krát prepadol až do druhej desiatky do triedy GT2.
Trať, ktorá ponúka rýchle aj pomalé zákruty s veľkým výškovým rozdielom je pre nedeľné preteky veľkou výzvou a najlepšiu usilovnosť pri príprave preukázalo duo Bartels/Scheider. Oproti rannému času sa zrýchlili o takmer 1,5 sekundy. Trochu šťastia prihralo aj počasie, pretože ku koncu tréningu začalo pršať.
Napriek výkonu Maserati dokazuje automobilka Ferrari naďalej formu a opäť si aj poobede udržala druhé a tretie miesto. Smoliari v podobe handycapu 100 kg s číslom 15 si oproti rannému tréningu polepšili o tri miesta a obsadili slušné štvrté miesto.
Trieda GT2 si polepšila časy o viac než sekundu, ale čelo patrí naďalej dvojici Gruppem Racing na Porsche.
2. tréning Turecko - výsledky
Foto: Radek Hurbánek / AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?