Maserati na Tureckej trati nepoľavuje, ale oproti ránu sa na čele mení číslo auta.
Prestávka medzi tréningami znamenala pre všetky tímy mnoho práce na nastavení auta. Automobilke Maserati sa na Tureckej trati darí naďalej, ale tento krát poobede na čele nestálo ranné trio, ale dokonca iný tím a to Vitaphone. Ranný víťaz sa tento krát prepadol až do druhej desiatky do triedy GT2.
Trať, ktorá ponúka rýchle aj pomalé zákruty s veľkým výškovým rozdielom je pre nedeľné preteky veľkou výzvou a najlepšiu usilovnosť pri príprave preukázalo duo Bartels/Scheider. Oproti rannému času sa zrýchlili o takmer 1,5 sekundy. Trochu šťastia prihralo aj počasie, pretože ku koncu tréningu začalo pršať.
Napriek výkonu Maserati dokazuje automobilka Ferrari naďalej formu a opäť si aj poobede udržala druhé a tretie miesto. Smoliari v podobe handycapu 100 kg s číslom 15 si oproti rannému tréningu polepšili o tri miesta a obsadili slušné štvrté miesto.
Trieda GT2 si polepšila časy o viac než sekundu, ale čelo patrí naďalej dvojici Gruppem Racing na Porsche.
2. tréning Turecko - výsledky
Foto: Radek Hurbánek / AUTO NEWS NETWORK
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?