Maserati na Tureckej trati nepoľavuje, ale oproti ránu sa na čele mení číslo auta.
Prestávka medzi tréningami znamenala pre všetky tímy mnoho práce na nastavení auta. Automobilke Maserati sa na Tureckej trati darí naďalej, ale tento krát poobede na čele nestálo ranné trio, ale dokonca iný tím a to Vitaphone. Ranný víťaz sa tento krát prepadol až do druhej desiatky do triedy GT2.
Trať, ktorá ponúka rýchle aj pomalé zákruty s veľkým výškovým rozdielom je pre nedeľné preteky veľkou výzvou a najlepšiu usilovnosť pri príprave preukázalo duo Bartels/Scheider. Oproti rannému času sa zrýchlili o takmer 1,5 sekundy. Trochu šťastia prihralo aj počasie, pretože ku koncu tréningu začalo pršať.
Napriek výkonu Maserati dokazuje automobilka Ferrari naďalej formu a opäť si aj poobede udržala druhé a tretie miesto. Smoliari v podobe handycapu 100 kg s číslom 15 si oproti rannému tréningu polepšili o tri miesta a obsadili slušné štvrté miesto.
Trieda GT2 si polepšila časy o viac než sekundu, ale čelo patrí naďalej dvojici Gruppem Racing na Porsche.
2. tréning Turecko - výsledky
Foto: Radek Hurbánek / AUTO NEWS NETWORK
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?