Maserati na Tureckej trati nepoľavuje, ale oproti ránu sa na čele mení číslo auta.
Prestávka medzi tréningami znamenala pre všetky tímy mnoho práce na nastavení auta. Automobilke Maserati sa na Tureckej trati darí naďalej, ale tento krát poobede na čele nestálo ranné trio, ale dokonca iný tím a to Vitaphone. Ranný víťaz sa tento krát prepadol až do druhej desiatky do triedy GT2.
Trať, ktorá ponúka rýchle aj pomalé zákruty s veľkým výškovým rozdielom je pre nedeľné preteky veľkou výzvou a najlepšiu usilovnosť pri príprave preukázalo duo Bartels/Scheider. Oproti rannému času sa zrýchlili o takmer 1,5 sekundy. Trochu šťastia prihralo aj počasie, pretože ku koncu tréningu začalo pršať.
Napriek výkonu Maserati dokazuje automobilka Ferrari naďalej formu a opäť si aj poobede udržala druhé a tretie miesto. Smoliari v podobe handycapu 100 kg s číslom 15 si oproti rannému tréningu polepšili o tri miesta a obsadili slušné štvrté miesto.
Trieda GT2 si polepšila časy o viac než sekundu, ale čelo patrí naďalej dvojici Gruppem Racing na Porsche.
2. tréning Turecko - výsledky
Foto: Radek Hurbánek / AUTO NEWS NETWORK
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?