Téměř 300 naftových ořů pro Škodu Kodiaq RS

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 9. května 2020, 08:15 Google+

Může být Škoda Kodiaq RS ještě lepší? Může! Důkazem je další projekt tuningového specialisty BSR, jehož švédské kořeny sahají až do roku 1991. V nejnovějším projektu se v BSR zaměřili nejen na vylepšení výkonové charakteristiky vozu, ale také na zlepšení jízdních vlastností a individuální vzhled.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda Kodiaq

Škoda Kodiaq | foto: BRS

Sdílejte článek

1 – výkon motoru
optimalizace výkonu BSR Stage1 nabízí díky přeprogramování řídící jednotky motoru přes diagnostickou zástrčku OBD pomocí unikátního PPC3 Tuning Systému výkon 292 HP/591 N.m. Individuálně vyvinutý software v modernizované laboratoři přináší velice příjemný nárůst výkonu v celém spektru otáček, zlepší reakci na povel plynového pedálu a ve vysokých otáčkách se chování vozu přibližuje zážehovým variantám. Vyšší točivý moment dokáže DSG převodovka efektivněji využít a řazení rychlostních stupňů je tak daleko přirozenější.

Cena: 12.447 Kč vč. DPH

img-responsive

Škoda Kodiaq | foto: BRS


– instalace homologovaného sportovního vzduchového filtru JR Filters snižuje rezistenci a dodá motoru požadované množství vzduchu v kratším čase. Tím se zrychlí odezva na sešlápnutí plynového pedálu. Některá měření prokázala nárůst výkonu motoru 3 – 4 HP. Filtr je vyroben z nekonečné bavlněné příze. Filtr se nemění, ale pouze pere ve speciálním saponátu, který rozpouští organické a anorganické nečistoty. Následně se napustí olejem, a pokud se o filtr bude majitel správně starat, jeho životnost je 1.000.000 km. Filtrační schopnost filtru je 99,9% pevných částic o velikosti 2.8 mikronu. Čistící sada vydrží na 4 – 6 pracích cyklů. Vyrobeno ve Francii.

Cena filtru: 1.390 Kč
Cena čistící sady: 43 9Kč


2 – zlepšení jízdních vlastností, zvýšení bezpečnosti vozu
instalace pružin Eibach Pro Kit. Pro-Kit je homologovaná sada legendárních pružin od Eibach, které přináší zlepšení jízdních vlastností a vzhledu - perfektní řešení pro silniční vozy. Díky pružinám Eibach Pro-Kit vůz získal: - sportovnější ovladatelnost a větší kontrolu při zachování komfortu jízdy. - Snížení těžiště vozu o 30mm na přední i zadní ose. - Kratší brzdnou dráhu, lepší akceleraci, menší naklánění vozu v zatáčkách, omezení ponoření přídě při brzdění, redukci přidřepnutí zádě při akceleraci – Vůz zůstane po delší dobu vodorovně s vozovkou. - Záruka 5 let. - Homologace TÜV - Vyrobeno v Německu.

Cena sady 4 pružin: 6.376 Kč

img-responsive

Škoda Kodiaq | foto: BRS

3 – individualizace vzhledu vozu
kola dělají auto, o tom není třeba polemizovat. V případě tohoto projektu se majitel rozhodl pro švýcarské ráfky Corspeed Deville Gunmetal Matt 9x20 ET40. Na zadní nápravě pro dokonalou pozici a skvělý vzhled byly navíc použity distanční podložky Eibach Pro Spacer o tloušťce 10mm. Ráfky byly osazeny pneumatikami Michelin Pilot Sport 4S o rozměru 265/35 R20. Opět se jedná o homologované řešení zapsané ve VTP.

Cena: 12.590 Kč / ráfek

U tohoto vozu je navíc použito řešení, které umožňuje pomocí aplikace v chytrém telefonu individuální nastavení zvukového projevu výfukového systému s již v sérii dodávaným externím aktivním reproduktorem. Mezi jednotlivými uloženými zvukovými profily lze snadno přepínat stávajícím tlačítkem v kabině vozu (ESP, tempomat, jízdní režimy …) Identické řešení bylo použito i na BSR Show car 2019.

Vytisknout

Diskuze: Téměř 300 naftových ořů pro Škodu Kodiaq RS

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb Combi L&K 2,0 TDI 142 kW 4x4 – vrchol nabídky, stojí za to ?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – život ve městě a elektrický provoz

reklama

Doporučujeme

Hyundai Tucson

Test: Hyundai Tucson 2.0 CRDI N-Line, oblíbené SUV v nejlepší formě

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud