Tuningové studio ABT upravilo už tak extrémní kombi Audi RS-6. Nyní má výkon 750 koní a dynamické schopnosti těch nejrychlejších supersportů.
Novinka od ABT dostala velmi agresivně vypadající zevnějšek. Nové díly karoserie vyrobené z uhlíkových vláken proměnily již tak dramaticky vypadající Audi RS-6 v ryzího rváče, připraveného všem ukázat zadní světla. Přepracovaný byl přední nárazník, kompozitní zpětná zrcátka, boční prahy, zadní přítlačné křídlo a difuzor. Pod vytáhlými lemy blatníků jsou nyní 22" kola.
Pod přední kapotou se skrývá V8 4.0 s litrovým twin-turbem, který prošel důkladnou úpravou. Zvýšení výkonu bylo dosaženo pomocí nových turbodmychadel, mezichladičem ABT, přepracovaném softwaru řídící jednotky a nového výfukového potrubí. Díky těmto úpravám je konečný výkon tohoto agregátu 550 kW (750 koní) a 920 N.m. To zaručuje úžasné dynamické schopnosti. Velké kombi nyní dokáže akcelerovat z 0 na 100 km/h za 3,2 sekundy a v rozletu ho zastaví elektronický omezovač až při rychlosti 320 km/h.
Aby bylo možné velké stádo koní přenést také na vozovku, proběhly úpravy též na podvozku. Ten obdržel například nastavitelné tlumiče a stabilizátory ABT. O bezpečné zastavení se starají velké karbono-keramické brzdy.
Firma ABT má v plánu vyrobit pouze 125 kusů tohoto superkombi. Cena úpravy je 69900 Euro (1,9 milionů Kč). Plus tedy samozřejmě musíte dodat své Audi RS-6.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.