Pro lepší ovladatelnost bylo celé auto o 10 cm rozšířeno. Pod výrazně tvarované blatníky se vejdou kovaná kola o průměru ráfků až 24", která obouvají pneumatiky o rozměru 295/30 vpředu a 335/25 vzadu. Při pohledu zepředu jistě zaujmou masivní nasávací otvory, ať už pro přívod vzduchu k motoru, chladičům či brzdám. Z boku dominují výdechy odvětrávání brzdových kotoučů a před zadní nápravou vyvedené koncovky výfuku. Celkový dojem síly podtrhuje karbonové přítlačné křídlo umístěné nad pátými dveřmi.
Interiér všech z 10 vyrobených exemplářů bude odlišný. Přesně přizpůsobený individuálnímu přání náročných zákazníků. Ve všech případech se bude jednat o ručně zpracovaný luxusní interiér. Zvolit lze precizně zpracovanou jemnou kůži, černou alcantaru, vysoce lesklé klavírní dřevo a leštěný hliník.
Největší změna oproti sériovému modelu G se nachází pod kapotou. Většina úpravců přeprogramuje řídící jednotku a jinak nechá motor nedotčen. Ne však u Brabusu. Inženýři si vzali do parády 6.0 l V12 z modelu S65 AMG a nezůstal kámen na kameni. Kované písty mají nyní delší zdvih, čímž narostl celkový objem dvanáctiválce na 6,3 l. Nová jsou obě turbodmychadla poskytující vyšší plnící tlak. Veškeré snahy o navýšení výkonu dovršuje komplet přepracované výfukové potrubí.
Veškeré úpravy motoru se podepsaly na fantastickém výkonu 662 kW (900 k) a točivém momentu takřka lokomotivních 1200 N.m. Jen pro zajímavost uvádíme, že inženýrům se podařilo z motoru vymáčknout dokonce 1500 N.m. V rámci zachování spolehlivosti ho nakonec softwarově snížili. I přes nemalou váhu 2600 kg a aerodynamicky ne zcela optimální tvar krabice, nabízí Brabus úžasné dynamické schopnosti. Za brutálního zvuku monstrózní V12 vystřelí 0-100 km/h za 3,8 s. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 280 km/h. Spotřeba asi případného kupce trápit nebude. Uvádíme, že v kombinovaném provozu nárokuje 18,9 l na sto kilometrů.
Exkluzivitě vlastnit jeden z pouhých deseti vyrobených kusů odpovídá i cena. V přepočtu přes 15 milionů korun. A to se bavíme o ceně bez daně. Jestli by jste chtěli vidět Brabus V12 900 na vlastní oči, neváhejte navštívit výstavu Brabusu na probíhajícím autosalónu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem.