Už v sériově vyráběné verzi vypadá Lexus LC skvěle, navíc je to klasické kupé s náhonem na zadek a motorem V8, případně silným hybridním pohonem pod kapotou. Není tedy divu, že probouzí tuningové vášně. Tentokrát se do předělávky vlajkového grand toureru Lexusu pustil japonský tuner Rowen.
Jeho tuningový balíček tvoří osm prvků, mezi nimi přední spojler, rozšíření předních blatníků, široké prahy, zadní difuzor a spojler na zadní kapotě, přičemž všechny byly vyrobeny z uhlíkového vlákna. Cena balíčku není malá, činí 1 260 000 jenů, což je v přepočtu více než 260 tisíc korun. Navíc si můžete za 505 000 jenů (zhruba 100 tisíc korun) přikoupit sadu karbonových koncovek výfuku.
Vlajkové kupé Lexusu si tuneři vybírají pro své modifikace s velkou oblibou. Do tuningu Lexusu LC se pustily tak známé dílny, jako jsou Liberty Walk, Artisan Spirits nebo Wald International. Vlastní aerokit vytvořilo i TRD patřící Toyotě.
Lexus nabízí také model LC ve speciálních verzích, například Structural Blue nebo Yellow Edition. Nemají sice tak do očí bijící doplňkové aerodynamické prvky, ovšem vyznačují se výjimečnými barvami, a to nejen zvenčí, ale i v interiéru.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?