Už v sériově vyráběné verzi vypadá Lexus LC skvěle, navíc je to klasické kupé s náhonem na zadek a motorem V8, případně silným hybridním pohonem pod kapotou. Není tedy divu, že probouzí tuningové vášně. Tentokrát se do předělávky vlajkového grand toureru Lexusu pustil japonský tuner Rowen.
Jeho tuningový balíček tvoří osm prvků, mezi nimi přední spojler, rozšíření předních blatníků, široké prahy, zadní difuzor a spojler na zadní kapotě, přičemž všechny byly vyrobeny z uhlíkového vlákna. Cena balíčku není malá, činí 1 260 000 jenů, což je v přepočtu více než 260 tisíc korun. Navíc si můžete za 505 000 jenů (zhruba 100 tisíc korun) přikoupit sadu karbonových koncovek výfuku.
Vlajkové kupé Lexusu si tuneři vybírají pro své modifikace s velkou oblibou. Do tuningu Lexusu LC se pustily tak známé dílny, jako jsou Liberty Walk, Artisan Spirits nebo Wald International. Vlastní aerokit vytvořilo i TRD patřící Toyotě.
Lexus nabízí také model LC ve speciálních verzích, například Structural Blue nebo Yellow Edition. Nemají sice tak do očí bijící doplňkové aerodynamické prvky, ovšem vyznačují se výjimečnými barvami, a to nejen zvenčí, ale i v interiéru.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?