Už v sériově vyráběné verzi vypadá Lexus LC skvěle, navíc je to klasické kupé s náhonem na zadek a motorem V8, případně silným hybridním pohonem pod kapotou. Není tedy divu, že probouzí tuningové vášně. Tentokrát se do předělávky vlajkového grand toureru Lexusu pustil japonský tuner Rowen.
Jeho tuningový balíček tvoří osm prvků, mezi nimi přední spojler, rozšíření předních blatníků, široké prahy, zadní difuzor a spojler na zadní kapotě, přičemž všechny byly vyrobeny z uhlíkového vlákna. Cena balíčku není malá, činí 1 260 000 jenů, což je v přepočtu více než 260 tisíc korun. Navíc si můžete za 505 000 jenů (zhruba 100 tisíc korun) přikoupit sadu karbonových koncovek výfuku.
Vlajkové kupé Lexusu si tuneři vybírají pro své modifikace s velkou oblibou. Do tuningu Lexusu LC se pustily tak známé dílny, jako jsou Liberty Walk, Artisan Spirits nebo Wald International. Vlastní aerokit vytvořilo i TRD patřící Toyotě.
Lexus nabízí také model LC ve speciálních verzích, například Structural Blue nebo Yellow Edition. Nemají sice tak do očí bijící doplňkové aerodynamické prvky, ovšem vyznačují se výjimečnými barvami, a to nejen zvenčí, ale i v interiéru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.