Jakkoliv uznáváme, že tuning je vždy záležitostí osobních preferencí, tuhle úpravu Jeepu jednoduše nechápeme. Pokud totiž chcete jezdit v něčem podobně extravagantním, šeredném a reálně nebezpečném, zřejmě musíte postrádat byť jen stopy po soudnosti. Jinak si tohle neumíme vysvětlit.
Chápeme, že tuning automobilu je vždy tak trochu odrazem autora. Ani v nejděsivějších představách si však neumíme představit, co se muselo honit hlavou autorovi této prazvláštní, temné a děsivé modifikace dříve vcelku pohledného Jeepu Grand Cherokee.
Stroj, který se objevil na Redditu, vzbuzuje v lidech různé typy reakcí. Nikdy se však nejedná o zrovna pozitivní slova. Ostatně není se čemu divit, protože osadit automobil takovouhle směsí laciných doplňků chce skutečnou odvahu a hroší kůži.
Pokud si vůz prohlédneme na fotografiích ze všech stran, zjistíme, že jeho karoserii zdobí obrovské množství lebek, desítky ostnů, pár žraloků, několik nálepek Monster Energy, celá plejáda přídavných světlometů, poziční odrazky, americké vlaky a pár zřejmě zakázkově vyráběných nálepek. Vše pak dovršuje jméno „Diablo" na kapotě.
Jakkoliv se nám tahle úprava nelíbí, podstatně důležitější nám přijde skutečnost, že by mohla být i dost nebezpečná. V případě srážky s chodcem totiž bodce na kapotě a dveřích rozhodně ničemu nepomohou. Na koncovky výfuků navíc byly navařeny zřejmě plechové plameny a místo tažného zařízení ční nástavec se dvěma tažnými oky, uprostřed kterého je umístěn lodní šroub.
Jakkoliv jsou naše názory na stanice STK a jejich posedlost některými detaily mnohdy kritické, jsme docela rádi, že tohle by žádný soudný technik nenechal projít. Díky bohu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?