Kdykoliv se bavíme o Lamborghini, nikdy nemůžeme opomenout jeho nezaměnitelný design a oslnivé technické parametry. Tentokrát nás však zaujal model, u kterého nemá smysl výkon řešit. Vše totiž zastínila jeho ďábelsky rudá barva ve spojení s výraznými disky, díky čemuž je tenhle Huracán opravdu nepřehlédnutelným
Červenou barvu si většina z nás spojuje hlavně se sportovními vozy značky Ferrari, což je pravděpodobně důvodem, proč se na konkurenčních Lamborghini příliš často nevyskytuje. Tento Huracán nalakovaný rudou barvou v odstínu Rosso Corsa je však důkazem, že rudé Lambo může vypadat stejně dobře, jako modely lakované v zářivých odstínech modré, žluté nebo zelené, které vidíme mnohem častěji.
Majitel však pojal vizáž svého vozu komplexněji, takže zářivě rudou karoserii doplňuje ještě leskle černá střecha a leskle černé doplňky v podobě nástavců prahů, předního spoileru a decentního křídla. Ani tím však výpis jedinečností tohoto vozu nekončí.
Podle hesla "kola dělají auto" totiž majitel zainvestoval jistě nemalé finance do lehkých ráfků "SM5R Deep Concave FS od společnosti Strasse Wheels. Kola o rozměru 20×9 palců vpředu a 21×12.5 palců vzadu dostaly vzhled broušeného titanu a v podbězích vypadají naprosto famózně.
Sice se jedná jen o další z řady "nedostupných upravených supersportů", ale na rozdíl od řady jiných modelů se nám zde skutečně líbí přístup majitele, který místo různých extravagancí vsadil na jednoduchost v podobě netradičního lakování a nádherných kol. V jednoduchosti je zkrátka síla.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.