Mazda Mx-5 je celosvětově označována jako jeden z nejlepších a nejdostupnějších sportovních vozů, se kterým si na silnicích i okruzích užijete kopec srandy. Někteří lidé však preferují jízdu v dvoumístném roadsteru mimo zpevněné cesty - v případě nízké a sportovní Mx-5 to však vyžaduje razantní úpravy.
Tento konkrétní kousek, který na první pohled vypadá jako vůz z jiné planety, byl vyfocen členem fóra Reddit na motoristické akci "Cars & Coffee" v Minneapolis. Pokud se ale podíváme na tento "stroj" lépe, můžeme si všimnou i registrační značky, tudíž by tohle monstrum mělo být legálně provozovatelné na amerických silnicích. V porovnání s českými předpisy vcelku úsměvné.
Majitel totiž vzal přestavbu vozu od podlahy. Přední nárazník zmizel a místo něj se objevil masivní rám doplněný světelnou LED rampou. Klasické čelní světlomety vystřídala hned trojice menších světel, přičemž základem je LED reflektor, který doplňuje projektorový světlomet a zřejmě mlhovka, které ční z jakýchsi zbytků nárazníku.
Světlá výška vozu byla celkem markantně zvýšena, na čemž budou mít největší zásluhu nové tlumiče a také sada terénních kol, včetně masivních širokých terénních pneumatik, které se ukrývají pod rozšířenými lemy blatníků. Zkrátka auto, které jako by se ztratilo rekvizitářům filmu Mad Max.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?