Mazda Mx-5 je celosvětově označována jako jeden z nejlepších a nejdostupnějších sportovních vozů, se kterým si na silnicích i okruzích užijete kopec srandy. Někteří lidé však preferují jízdu v dvoumístném roadsteru mimo zpevněné cesty - v případě nízké a sportovní Mx-5 to však vyžaduje razantní úpravy.
Tento konkrétní kousek, který na první pohled vypadá jako vůz z jiné planety, byl vyfocen členem fóra Reddit na motoristické akci "Cars & Coffee" v Minneapolis. Pokud se ale podíváme na tento "stroj" lépe, můžeme si všimnou i registrační značky, tudíž by tohle monstrum mělo být legálně provozovatelné na amerických silnicích. V porovnání s českými předpisy vcelku úsměvné.
Majitel totiž vzal přestavbu vozu od podlahy. Přední nárazník zmizel a místo něj se objevil masivní rám doplněný světelnou LED rampou. Klasické čelní světlomety vystřídala hned trojice menších světel, přičemž základem je LED reflektor, který doplňuje projektorový světlomet a zřejmě mlhovka, které ční z jakýchsi zbytků nárazníku.
Světlá výška vozu byla celkem markantně zvýšena, na čemž budou mít největší zásluhu nové tlumiče a také sada terénních kol, včetně masivních širokých terénních pneumatik, které se ukrývají pod rozšířenými lemy blatníků. Zkrátka auto, které jako by se ztratilo rekvizitářům filmu Mad Max.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?