Mazda Mx-5 je celosvětově označována jako jeden z nejlepších a nejdostupnějších sportovních vozů, se kterým si na silnicích i okruzích užijete kopec srandy. Někteří lidé však preferují jízdu v dvoumístném roadsteru mimo zpevněné cesty - v případě nízké a sportovní Mx-5 to však vyžaduje razantní úpravy.
Tento konkrétní kousek, který na první pohled vypadá jako vůz z jiné planety, byl vyfocen členem fóra Reddit na motoristické akci "Cars & Coffee" v Minneapolis. Pokud se ale podíváme na tento "stroj" lépe, můžeme si všimnou i registrační značky, tudíž by tohle monstrum mělo být legálně provozovatelné na amerických silnicích. V porovnání s českými předpisy vcelku úsměvné.
Majitel totiž vzal přestavbu vozu od podlahy. Přední nárazník zmizel a místo něj se objevil masivní rám doplněný světelnou LED rampou. Klasické čelní světlomety vystřídala hned trojice menších světel, přičemž základem je LED reflektor, který doplňuje projektorový světlomet a zřejmě mlhovka, které ční z jakýchsi zbytků nárazníku.
Světlá výška vozu byla celkem markantně zvýšena, na čemž budou mít největší zásluhu nové tlumiče a také sada terénních kol, včetně masivních širokých terénních pneumatik, které se ukrývají pod rozšířenými lemy blatníků. Zkrátka auto, které jako by se ztratilo rekvizitářům filmu Mad Max.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.