Ačkoliv Nissan GT-R oplývá schopností zesměšnit i dvakrát dražší sportovní vozy, jeho vozy nepatří mezi nejnižší a pro řadu lidí je zkrátka nedosažitelným snem. Někteří se s tím však nehodlají smířit a tak vzniká řada replik. Pokud si odmyslíme nesrovnatelné technické schopnosti, pak některé vypadají poměrně zdařile, ovšem jiné - jako například tato, nikdy neměly vzniknout.
Majitel této postarší Toyoty Celica se ale nehodlal smířit s nedosažitelností svého vysněného Nissanu, a tak se rozhodl do jeho podoby upravit alespoň svůj vůz. Při prvním pohledu je jasné, že to byla chyba. Při druhém pohledu však člověku dochází, že to musela být hodně drahá chyba.
Na Toyotě se totiž objevila řada dílů, které z Nissanu bezpochyby pochází. Například zadní část vozu se tak skutečnému GT-R velice podobá - alespoň z dálky, neboť nárazník, světla a křídlo z vozu budou bezpochyby pocházet.
Horší je to však s přední částí, která je neskutečnou slátaninou dílů a laminátu. Přední světla připomínají svým tvarem originální lampy z Nissanu, ale přední nárazník je jakýmsi hybridem snažícím se podobat GT-R a totéž se dá říct i o blatnících.
Absolutně tím nejhorším je ale snaha o napasování tzv. widebody body-kitu, který vypadá neskutečně lacině a kola vozu jsou v něm pořádně utopena. Kdyby se konala soutěž o nejhorší repliku Nissanu GT-R, tahle Toyota by měla velkou šanci na absolutní vítězství.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.