Ačkoliv Nissan GT-R oplývá schopností zesměšnit i dvakrát dražší sportovní vozy, jeho vozy nepatří mezi nejnižší a pro řadu lidí je zkrátka nedosažitelným snem. Někteří se s tím však nehodlají smířit a tak vzniká řada replik. Pokud si odmyslíme nesrovnatelné technické schopnosti, pak některé vypadají poměrně zdařile, ovšem jiné - jako například tato, nikdy neměly vzniknout.
Majitel této postarší Toyoty Celica se ale nehodlal smířit s nedosažitelností svého vysněného Nissanu, a tak se rozhodl do jeho podoby upravit alespoň svůj vůz. Při prvním pohledu je jasné, že to byla chyba. Při druhém pohledu však člověku dochází, že to musela být hodně drahá chyba.
Na Toyotě se totiž objevila řada dílů, které z Nissanu bezpochyby pochází. Například zadní část vozu se tak skutečnému GT-R velice podobá - alespoň z dálky, neboť nárazník, světla a křídlo z vozu budou bezpochyby pocházet.
Horší je to však s přední částí, která je neskutečnou slátaninou dílů a laminátu. Přední světla připomínají svým tvarem originální lampy z Nissanu, ale přední nárazník je jakýmsi hybridem snažícím se podobat GT-R a totéž se dá říct i o blatnících.
Absolutně tím nejhorším je ale snaha o napasování tzv. widebody body-kitu, který vypadá neskutečně lacině a kola vozu jsou v něm pořádně utopena. Kdyby se konala soutěž o nejhorší repliku Nissanu GT-R, tahle Toyota by měla velkou šanci na absolutní vítězství.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.