Když si vezme slavný japonský úpravce Liberty Walk do parády některý z extrémních sportovních vozů jako je Lamborghini Aventador SV, dá se čekat ledacos. Na téhle úpravě však upoutá především velmi netradiční barva, která jako by přebila všechno ostatní..
Nechce se tomu ani věřit, ale kromě svítivě růžové fólie, která pokrývá většinu vozu, toho úpravce umístil na vůz více. Pokud se lépe zadíváte, všimnete si kompletního body-kitu, který zahrnuje nový přední nárazník, prahy, zadní difuzor, obrovské křídlo a mnoho dalšího.
Celý body-kit je vyroben z kompozitního materiálu vyztuženého vlákny a zájemce vyjde na 8.000 dolarů (178.000 korun), zákazníci si ale mohou připlatit i za karbonový kompozit, který je však vyjde na 11.000 dolarů (245 tisíc korun).
Kromě vzhledu se toho však na tomto Lamborghini příliš nezměnilo. Pod jeho kapotou tedy zůstal 6.5 litrový dvanáctiválec o výkonu 750 koňských sil s točivým momentem 690 Nm. Akcelerace z 0 na 100 km/h tak stále probíhá za 2.8 sekundy a ručička tachometru se zastaví až na hodnotě 250 km/h.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?