Když si vezme slavný japonský úpravce Liberty Walk do parády některý z extrémních sportovních vozů jako je Lamborghini Aventador SV, dá se čekat ledacos. Na téhle úpravě však upoutá především velmi netradiční barva, která jako by přebila všechno ostatní..
Nechce se tomu ani věřit, ale kromě svítivě růžové fólie, která pokrývá většinu vozu, toho úpravce umístil na vůz více. Pokud se lépe zadíváte, všimnete si kompletního body-kitu, který zahrnuje nový přední nárazník, prahy, zadní difuzor, obrovské křídlo a mnoho dalšího.
Celý body-kit je vyroben z kompozitního materiálu vyztuženého vlákny a zájemce vyjde na 8.000 dolarů (178.000 korun), zákazníci si ale mohou připlatit i za karbonový kompozit, který je však vyjde na 11.000 dolarů (245 tisíc korun).
Kromě vzhledu se toho však na tomto Lamborghini příliš nezměnilo. Pod jeho kapotou tedy zůstal 6.5 litrový dvanáctiválec o výkonu 750 koňských sil s točivým momentem 690 Nm. Akcelerace z 0 na 100 km/h tak stále probíhá za 2.8 sekundy a ručička tachometru se zastaví až na hodnotě 250 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.