Když si vezme slavný japonský úpravce Liberty Walk do parády některý z extrémních sportovních vozů jako je Lamborghini Aventador SV, dá se čekat ledacos. Na téhle úpravě však upoutá především velmi netradiční barva, která jako by přebila všechno ostatní..
Nechce se tomu ani věřit, ale kromě svítivě růžové fólie, která pokrývá většinu vozu, toho úpravce umístil na vůz více. Pokud se lépe zadíváte, všimnete si kompletního body-kitu, který zahrnuje nový přední nárazník, prahy, zadní difuzor, obrovské křídlo a mnoho dalšího.
Celý body-kit je vyroben z kompozitního materiálu vyztuženého vlákny a zájemce vyjde na 8.000 dolarů (178.000 korun), zákazníci si ale mohou připlatit i za karbonový kompozit, který je však vyjde na 11.000 dolarů (245 tisíc korun).
Kromě vzhledu se toho však na tomto Lamborghini příliš nezměnilo. Pod jeho kapotou tedy zůstal 6.5 litrový dvanáctiválec o výkonu 750 koňských sil s točivým momentem 690 Nm. Akcelerace z 0 na 100 km/h tak stále probíhá za 2.8 sekundy a ručička tachometru se zastaví až na hodnotě 250 km/h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?