Audi R8 patří mezi jedno z nejoblíbenějších super-sportovních vozidel naší doby. Není proto divu, že si ho za cíl berou i různí úpravci, kteří chtějí majitelům tohoto exkluzivního vozidla nabídnout jedinečný styl.
Jedním z podobných úpravců je i Německá společnost Prior-Design, konkrétně její Severoamerická pobočka sídlící na Floridě. Ta pro majitele vozů Audi R8 Coupe a Audi R8 Spider nachystala speciální aerodynamický bodykit s označením PD800WB Widebody Aerodynamic-Kit.
Součástí tohoto bodykitu jsou nové nárazníky, upravená kapota, nové přední blatníky, rozšíření zadních blatníků, upravené prahy, zadní difuzor a nové přívody chladného vzduchu k brzdám i motoru. Všechny díly jsou vyrobeny z kvalitního laminátu Duraflex a jsou připraveny k lakování. Agresivní vzhled vozu dotváří dvacetipalcová kola.
Kromě exteriéru ale nabízí Prior design i modifikaci výfukového systému, podvozku a řadu doplňků do interiéru. Jediným místem kterého se výrobce nedotkl tak zůstává atmosfericky plněný 5.2 litrový motor V10. Na jeho úpravy se však zaměřují jiné společnosti, které jsou schopny z něj v vydolovat až extrémních 2.000 koní.
Pokud vám však stačí jedinečný vzhled, je Prior-Design poměrně zajímavou volbou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.