Lightweight Performance BMW M2 CSR
BMW M2 je samo o sobě skvělým sportovním vozem. Je kompaktní, má adekvátní výkon a skvělou ovladatelnost. Ve společnosti Lightweight Performance jim to ale nestačilo, a tak nastaly velké změny. Nebohá M2 přišla o část interiéru i o svůj standardní šestiválcový motor. Do interiéru se nastěhoval ochranný rám a pod kapotou se objevil silnější motor z většího BMW M3. Výsledkem je tak lehká a mrštná M2 s parádním výkonem 458 kW (617 koní).
Pogea Racing Fiat 500 Abarth
Samotný Fiat 500 Abarth je poměrně zajímavé autíčko. V karoserii městského přepravníku se totiž ukrývá výkonný motor. Díky malým rozměrům a kvalitnímu podvozku je vůz i skvěle ovladatelný a hravý. V Pogea Racing z něj ale udělali opravdové monstrum. Celý vůz byl rozšířen, dostal černý nástřik a ve snaze ušetřit každý kilogram byly blatníky, nárazníky, kapota i zrcátka vyrobeny z uhlíkových vláken. Pod kapotou sice zůstal přeplňovaný motor 1,4 litru, ovšem nyní s výkonem 302 kW (410 koní).
Nissan GT-R Police Pursuit
Nissan GT-R už snad ani nepotřebuje dále představovat. Ovšem tahle speciální edice si rozhodně zaslouží pozornost. Nissan totiž přeměnil svůj nejsilnější model GT-R do podoby policejního vozu a nazval ho Copzilla. O tom jsme vás už ale podrobně informovali v tomto článku.
Boba-Motoring VW MK2 Golf
Starší Volkswageny Golf jsou častou obětí začínajících tunerů. Tenhle je ale zajímavou výjimkou. O jeho úpravu se totiž postarala společnost Boba-Motoring, která změnila kromě karoserie snad vše co mohla. O pořádné stádo koní se stará novější čtyřválcový motor VW, který dostal pořádné turbodmychadlo. Jeho výkon je brutálních 920 kW (1251 koní). Díky pohonu na všechna kola, transplantovanému z novějšího Golfu, je schopen zrychlit z 0 na 100 km/h za pouhé 2,3 vteřiny.
Zero to 60 Designs Ford Mustang GTT
Z části Ford Mustang, z části Ford GT, dohromady ale krásný a hlavně výkonný stroj z rukou profesionálů. Celý projekt z dílny Zero to 60 Designs vznikl jako pocta dvěma legendám značky Ford, modelu GT a Fordu Mustang. Z GT si vůz vzal hlavně výkon, ovladatelnost a design zadní části vozidla. Z Mustangu převzal každodenní použitelnost, komfort a typickou přední masku. Pod kapotou se ukrývá kompresorem přeplňovaný pětilitrový osmiválec o výkonu 596 kW (810 koní).
TopCar Stinger GTR Carbon Edition Porsche 911 Turbo S
Žádná extravagantnost, jen klasické Porsche 911 se svou starou známou podobou. Ruský úpravce zde ale odvedl hodně práce, když nechal celou karoserii přestavět. Místo plechu je tak skoro vše vyrobené z uhlíkových vláken. To vozu dodalo jednak zajímavý vzhled, ale hlavně došlo k markantnímu snížení váhy. Součástí úprav bylo i decentní zvednutí výkonu, který nově dosahuje hodnoty 485 kW (659 koní).