Tuningový úpravce TechArt si zkusil pohrát s novým Porsche Panamera. Jak to dopadlo? To se můžete přesvědčit v následující fotogalerii.
Už přibližně 7 let si TechArt připravuje pravidelně tuningové pakety pro Porsche Panamera a pokaždé se jedná o něco hodně zajímavého. Nejnovější projekt nese označení TechArt GrandGT a vůz vychází z nedávno představené druhé generace vozu. Nejvýraznějšími prvky nové úpravy je agresivně tvarovaný nárazník vpředu, kterému nechybí velké otvory pro přívod vzduchu k motoru a brzdám.
Nesmělo se zapomenout ani na rozšíření blatníků, takže vůz narostl do šířky o 50 mm vpředu a o 80 mm vzadu. Nechybí ani nástavce prahů, sportovnější zadní nárazník a velký spoiler. Vše podtrhují 22palcová kola s pneumatikami o rozměru 285/30 ZR22 vpředu a 335/25 ZR22 vzadu. A kdo si snad říká, že vůz má snížený podvozek, ten to uhodl správně.
Nezapomnělo se ani na kabinu, kde si potenciální klient může zvolit jakékoliv materiály, obložení anebo také odlišný volant. Ten nese označení Typ 7 a disponuje logem tunera a průměrem 360 mm.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.