Tuningový úpravce TechArt si zkusil pohrát s novým Porsche Panamera. Jak to dopadlo? To se můžete přesvědčit v následující fotogalerii.
Už přibližně 7 let si TechArt připravuje pravidelně tuningové pakety pro Porsche Panamera a pokaždé se jedná o něco hodně zajímavého. Nejnovější projekt nese označení TechArt GrandGT a vůz vychází z nedávno představené druhé generace vozu. Nejvýraznějšími prvky nové úpravy je agresivně tvarovaný nárazník vpředu, kterému nechybí velké otvory pro přívod vzduchu k motoru a brzdám.
Nesmělo se zapomenout ani na rozšíření blatníků, takže vůz narostl do šířky o 50 mm vpředu a o 80 mm vzadu. Nechybí ani nástavce prahů, sportovnější zadní nárazník a velký spoiler. Vše podtrhují 22palcová kola s pneumatikami o rozměru 285/30 ZR22 vpředu a 335/25 ZR22 vzadu. A kdo si snad říká, že vůz má snížený podvozek, ten to uhodl správně.
Nezapomnělo se ani na kabinu, kde si potenciální klient může zvolit jakékoliv materiály, obložení anebo také odlišný volant. Ten nese označení Typ 7 a disponuje logem tunera a průměrem 360 mm.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?