Takhle vypadá nejdivnější monster truck na světě. Stojí za ním Japonci a může být váš

AutoRoad.cz, 5. dubna 2017, 09:04 Google+

Monster trucky mají většinou jako základ některý z amerických pickupů, čas od času se ale objeví také typický žlutý školní autobus nebo něco ještě mnohem divnějšího. Do této kategorie spadá Mitsubishi Delica, jinak známé především pro svou praktičnost a robustnost.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mitsubishi Delica je vypadá v této úpravě jako malý japonský monster truck.

Mitsubishi Delica je vypadá v této úpravě jako malý japonský monster truck. | foto: Japanese Classics

Sdílejte článek

Mitsubishi Delica je určitě jedním ze symbolů automobilky se třemi diamanty. Poprvé se objevilo v roce 1968 a od té doby jsme jej poznali v mnoha různých variantách, od klasické dodávky až po osobní přepravník více než sedmi cestujících. V Japonsku jsou dnes nabízeny tři specifikace tohoto vozu, nejmenší D:2, prostřední D:3 (dvojče Nissanu NV200) a největší D:5. Nás ale bude zajímat kousek o mnoho starší, konkrétně z roku 1991, přestavěný na extrémní terénní hrátky. Podle světlé výšky a podvozku by dokonce někdo mohl říct na monster truck.

Základem přestavby je klasická karosérie vozu z počátku devadesátých let, znamenající krabicovité tvary za účelem maximální praktičnosti. Aby se odlišila, dostala alespoň matný khaki lak ve stylu vojenských speciálů, nástavce prahů a zrcátka z nákladních modelů Mitsubishi Fuso. Mnohem důležitější ale je, na čem karosérie sedí. Podvozek samotný je vyšší jen o dva palce, karosérie byla ale posazena o patnáct palců výš, což dává poměrně slušné terénní vlastnosti.

Ty ještě zlepšují patnáctipalcová kola s terénními pneumatikami BF Goodrich Mud-Terrain. Aby bylo z vozu lépe vidět, jsou vpředu dodatečně namontované dva kruhové reflektory a vzadu je couvací kamera. Její obraz se přenáší na dodatečně namontovanou obrazovku do interiéru, který se ale jinak příliš nezměnil. Jsou tu sériový volant, páka klasické i redukční převodovky nebo sedm sedadel. V útrobách pracuje 2.5litrový turbodiesel, spojený s automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Ten má základ v Pajeru. Jestli se vám vyobrazený stroj líbí, můžete ho mít! Najeto má  94 930 kilometrů a bazar Japanese Classics ho prodává za 9495 dolarů (cca 243 000 korun). Delica se nachází v Richmondu, její nevýhodou ale bude volant napravo.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Takhle vypadá nejdivnější monster truck na světě. Stojí za ním Japonci a může být váš

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen ID.3

Výkonná R-verze Volkswagenu ID.3 by měla přijít do pěti let

Lamborghini Sian

Lamborghini Sian? Nejsilnější LAMBO všech dob!

Tesla Model S

7 sedadel a 3 motory: Upravená Tesla pro rekordní jízdu na Nürburgringu nebo nová generace?

Škoda Octavia

Kolik se dá najet na jeden litr nafty? Se starou Octavií nečekaně hodně.

Porsche 911 Carrera 4 v provedení kupé a kabriolet

Nové Porsche 911 prozrazuje, proč je nejvýdělečnějším autem na světě. Překonalo i Ferrari

Nový Hyundai Ioniq Electric

Modernizovaný Hyundai Ioniq míří na trh. Ekologie startuje na 600 tisících a stoupá...

Ilustrační foto

Automobily versus chodci. Statistika ukázala, jak jsme na tom...

Maybach GLS

Mercedes Maybach GLS, 6.0 V12! Za astronomickou cenu

Ford Explorer Plug-in Hybrid je dalším krokem automobilky při ústupu od spalovacích motorů

Ford má hodně ambiciózní plán a ukázal, s čím ho naplní

Hongqi

Frankfurt 2019 | IAA živě: Exkluzivně! Hongqi S9, čínská odpověď na Bugatti

reklama

Doporučujeme

Koncept sportovního kombíku se poprvé ukázal na pařížském autosalonu 2002, Škoda Fabia Paris.

Škoda Fabia Paris: Překvapení z Paříže. Po Tudoru přišel sportovní kombík?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Mercedes Maybach GLS, 6.0 V12! Za astronomickou cenu

  2. Lamborghini Sian? Nejsilnější LAMBO všech dob!

  3. Ford má hodně ambiciózní plán a ukázal, s čím ho naplní

  4. Chystá se představení nové Audi RS7. Má se měřit s Ferrari, Porsche a stát 2,4 milionu

  5. Nové Porsche 911 prozrazuje, proč je nejvýdělečnějším autem na světě. Překonalo i Ferrari

  6. Kapesní rakety s koncepcí supersportu

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud