Začátkem tohoto týdne jste si u nás mohli přečíst test originálního SUV bez střechy. Tím je Range Rover Evoque Cabriolet a jestli vás dostal do kolen, pak by se vám mohla líbit jeho úprava firmy Hamann.
Ať se vám to líbí nebo ne, Evoque Cabriolet je postupem času stále více populární. Může za to jeho koncepce a styl, který zkrátka jeho konkurence nemůže nabídnout. A jelikož přišla firma Hamann s nápadem oživení, okořenila vůz o extra zajímavý body kit. Vůz tak vypadá mnohem širší, za což mohou do strany protažené blatníky.
Otevřené SUV, které nemá konkurenci? Pochází z Británie a my ho projeli
Aby toho nebylo málo, vůz dostal snížený podvozek a nepřehlédnutelná litá sportovní kola Forget CG-201 od firmy Vossen. Pětipaprskové disky s černým nátěrem přispívají ke zvětšení kontrastu s bílou karoserie. Otázkou mnohých je, co se vlastně ukrývá pod kapotou tohoto na první pohled šíleného Brita.
Odpovědí je 2litrový dieselový motor, přičemž v nabídce tunera Hamann Motorsport je toho mnohem víc. Skrze jednoduchou optimalizaci řídící jednotky se změní mapa motoru. U dvoulitrové nafty se díky tomu daří dosáhnout nárůstu 30 koní a 60 Nm. Pokud jde o benzinovou verzi SI4, ta ve výsledku nabídne nárůst 20 koní. Výsledkem tak je 260 koní a 395 Nm.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?