Dodávky většinou nebývají synonymem pro vozy businessmanů. Německý úpravce Mercedesů, Brabus nám ale nyní ukazuje, že je možné postavit opravdu luxusní dodávku.
Vrcholní manažeři a businessmani si nemohou nikdy dovolit ztratit ani minutu svého času. Toho jsou si vědomi i zaměstnanci německého Brabusu a speciálně pro ně připravili luxusní zasedací místnost na kolech. Brabus VIP Conference Lounge, jak je vůz nazýván, je postaven na základě dodávky Mercedes-Benz Sprinter s osmnáctipalcovými koly, bi-xenonovými světlomety, denním LED svícením a mnoha dalšími prémiovými prvky.
To nejdůležitější se ovšem nachází v interiéru vozu. Za zády řidiče se nachází skutečně luxusem nabitá zasedací místnost. Je vybavena alcantarovým čalouněním, šesti luxusními sedadly s vyhříváním, LED ambientním osvětlením, desetipalcovým tabletem, dvojicí televizních obrazovek s Apple TV a Blu-ray přehrávačem, multimediálním centrem nebo lednicí. Pro pracovní účely se zde také nachází několik sklopných stolků, šest USB portů k nabíjení mobilních telefonů nebo LTE internetový router.
Jak se dá předpokládat, za takto vybavený vůz si vyžádá Brabus velký balík peněz. Konkrétní cena vozu činí 224 910 € ( zhruba 6 070 000 Kč).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?