Dodávky většinou nebývají synonymem pro vozy businessmanů. Německý úpravce Mercedesů, Brabus nám ale nyní ukazuje, že je možné postavit opravdu luxusní dodávku.
Vrcholní manažeři a businessmani si nemohou nikdy dovolit ztratit ani minutu svého času. Toho jsou si vědomi i zaměstnanci německého Brabusu a speciálně pro ně připravili luxusní zasedací místnost na kolech. Brabus VIP Conference Lounge, jak je vůz nazýván, je postaven na základě dodávky Mercedes-Benz Sprinter s osmnáctipalcovými koly, bi-xenonovými světlomety, denním LED svícením a mnoha dalšími prémiovými prvky.
To nejdůležitější se ovšem nachází v interiéru vozu. Za zády řidiče se nachází skutečně luxusem nabitá zasedací místnost. Je vybavena alcantarovým čalouněním, šesti luxusními sedadly s vyhříváním, LED ambientním osvětlením, desetipalcovým tabletem, dvojicí televizních obrazovek s Apple TV a Blu-ray přehrávačem, multimediálním centrem nebo lednicí. Pro pracovní účely se zde také nachází několik sklopných stolků, šest USB portů k nabíjení mobilních telefonů nebo LTE internetový router.
Jak se dá předpokládat, za takto vybavený vůz si vyžádá Brabus velký balík peněz. Konkrétní cena vozu činí 224 910 € ( zhruba 6 070 000 Kč).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.