Ač se to nám, běžným smrtelníkům, zdá jako nereálné, bohatým majitelům seupersportů dokáže i takový automobilový skvost jako Lamborghini Huracán zevšednět. Jak ale Huracán upravit a neztratit přitom záruku? Samo Lamborghini vám nyní pomůže.
Nechat si upravit supersport za více než pět milionů korun a ztratit tak záruku nemusí být levný špás. Naštěstí pro majitele, které vzhled jejich Huracánu začíná nudit, přichází Lamborghini s jednoduchým řešením.
Automobilka ze Sant’Agaty nyní představuje nový aerodynamický a zejména optický paket, jenž Huracánu propůjčuje lepší aerodynamické vlastnosti a zejména mnohem atraktivnější vzhled.
Tento paket zahrnuje zadní spoiler, difuzor, přední lízátko, a upravené prahy. Úprava vzhledu zahrnuje i dvojici pruhů, táhnoucích se přes celou délku vozu a novou sadu kol z lehkých slitin.
Možná vás napadá otázka, kolik si za tuto parádu Lamborghini naúčtuje, ale znáte přístup Lamborghini k těmto otázkám. „Kdo se ptá na cenu, ten na to nemá.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?