Německý Bitter toho má s Opelem hodně společného, vždyť jeho nejslavnější modely CD a SC byly založeny na sedanech Diplomat, respektive Senator. Není se tak moc co divit, že hlavní náplní aktuálně již pouze úpravce jsou vozy s bleskem ve znaku. Tím nejnovějším je pořádně opulentní Mokka.
Hned na začátek je potřeba upozornit, že jde o Mokku v provedení před modernizací. Proto tu máme původní světla nebo lehce nepřehledný interiér. Zvenku každopádně Bitter přidal několik prvků, kvůli kterým možná budete tápat, s kým máte tu čest. Řeč je hlavně o nové masce chladiče se velkým písmenkem B. To reprezentuje logo výrobce a najdeme jej i na pátých dveřích. Proměnou prošly dále oba nárazníky a nástavce prahů, víko kufru pak zdobí střešní spoiler.
Uvnitř je to především o novém čalounění, které kombinuje kůží Nappa s tkaninou nebo je kompletně z usně Nappa, a to v černé s červenými detaily, hnědé, červené nebo krémové v kombinaci s černou. Nutno podotknout, že Mokka kvůli těmto prvkům uvnitř hodně prokoukla a nabízí, alespoň vizuálně, luxus v její třídě nevídaný.
Toto nadšení ale potenciální zájemce možná odradí při pohledu do ceníku. Samotné úpravy vychází na 5449 euro (cca 147 000 korun) v případě exteriérových doplňků a 7735 euro (cca 209 000 korun) v případě interiérových doplňků. Celé již upravené auto s přeplňovaným benzínovým motorem vychází na 41 490 euro (cca 1 121 000 korun), naftová jednotka CDTi přijde na 43 990 euro (cca 1 189 000 korun).
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.