Německý Bitter toho má s Opelem hodně společného, vždyť jeho nejslavnější modely CD a SC byly založeny na sedanech Diplomat, respektive Senator. Není se tak moc co divit, že hlavní náplní aktuálně již pouze úpravce jsou vozy s bleskem ve znaku. Tím nejnovějším je pořádně opulentní Mokka.
Hned na začátek je potřeba upozornit, že jde o Mokku v provedení před modernizací. Proto tu máme původní světla nebo lehce nepřehledný interiér. Zvenku každopádně Bitter přidal několik prvků, kvůli kterým možná budete tápat, s kým máte tu čest. Řeč je hlavně o nové masce chladiče se velkým písmenkem B. To reprezentuje logo výrobce a najdeme jej i na pátých dveřích. Proměnou prošly dále oba nárazníky a nástavce prahů, víko kufru pak zdobí střešní spoiler.
Uvnitř je to především o novém čalounění, které kombinuje kůží Nappa s tkaninou nebo je kompletně z usně Nappa, a to v černé s červenými detaily, hnědé, červené nebo krémové v kombinaci s černou. Nutno podotknout, že Mokka kvůli těmto prvkům uvnitř hodně prokoukla a nabízí, alespoň vizuálně, luxus v její třídě nevídaný.
Toto nadšení ale potenciální zájemce možná odradí při pohledu do ceníku. Samotné úpravy vychází na 5449 euro (cca 147 000 korun) v případě exteriérových doplňků a 7735 euro (cca 209 000 korun) v případě interiérových doplňků. Celé již upravené auto s přeplňovaným benzínovým motorem vychází na 41 490 euro (cca 1 121 000 korun), naftová jednotka CDTi přijde na 43 990 euro (cca 1 189 000 korun).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?