Tuningová firma G-Power připravila nový ladící program pro už tak zběsilý Mercedes-AMG Coupé S 63.
Je sice pravdou, že pakety od G-Power můžeme vidět především u konkurenčního BMW. ale dnes je vše jinak. Pracovníci firmy zaměřili svou pozornost na Mercedes-AMG Coupé S 63 a výsledek je ohromující. Pod jeho kapotou sice stále pracuje biturbo 5,5litrový osmiválec, ale ten nyní zesílil ze 585 na 705 koní. Společně s tím narostl i točivý moment, a to z 900 na 1000 Nm.
Přidaná síla ubrala na zrychlení z nuly na stovku jednu desetinu sekundy, takže nyní se tenhle krasavec chlubí hodnotou 3,8 sekundy. Co se týče maximální rychlosti, po odstranění omezovače rychlosti se řidič bude moct rozjet až na 330 km/h.
Všechny tyto údaje jsou dosažitelné za pomoci jednoduše instalovatelné plug & play řídící jednotky motoru, která přináší lepší odezvu na sešlápnutí pedálu plynu. K tomu se přidala i aktualizace softwaru z výroby a na celý motor je poskytnuta dodatečná záruka od G-Power.
Firma si řekne o celý paket 5589 eur, přičemž k tomu si můžou naporoučet 21palcová kovaná kola z lehkých slitin za dalších 7373 eur. Každé kolo váží pouhých 11,4 kg a je nazuto do pneumatik o rozměru 265/30 R21 vpředu a 295/30 R21 vzadu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.