Tuningová firma G-Power připravila nový ladící program pro už tak zběsilý Mercedes-AMG Coupé S 63.
Je sice pravdou, že pakety od G-Power můžeme vidět především u konkurenčního BMW. ale dnes je vše jinak. Pracovníci firmy zaměřili svou pozornost na Mercedes-AMG Coupé S 63 a výsledek je ohromující. Pod jeho kapotou sice stále pracuje biturbo 5,5litrový osmiválec, ale ten nyní zesílil ze 585 na 705 koní. Společně s tím narostl i točivý moment, a to z 900 na 1000 Nm.
Přidaná síla ubrala na zrychlení z nuly na stovku jednu desetinu sekundy, takže nyní se tenhle krasavec chlubí hodnotou 3,8 sekundy. Co se týče maximální rychlosti, po odstranění omezovače rychlosti se řidič bude moct rozjet až na 330 km/h.
Všechny tyto údaje jsou dosažitelné za pomoci jednoduše instalovatelné plug & play řídící jednotky motoru, která přináší lepší odezvu na sešlápnutí pedálu plynu. K tomu se přidala i aktualizace softwaru z výroby a na celý motor je poskytnuta dodatečná záruka od G-Power.
Firma si řekne o celý paket 5589 eur, přičemž k tomu si můžou naporoučet 21palcová kovaná kola z lehkých slitin za dalších 7373 eur. Každé kolo váží pouhých 11,4 kg a je nazuto do pneumatik o rozměru 265/30 R21 vpředu a 295/30 R21 vzadu.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.