Volkswagen Transporter šesté generace je poměrně oblíbeným „materiálem“ pro tunery. V Ženevě se na mezinárodním autosalonu představí hned několik úpravců s tímto vozem. Každý z nich ale úpravu vozu pojal po svém.
Náš web vás již informoval o Transporteru, který bude na ženevském autosalonu vystaven na stánku úpravce ABT. Tato společnost ale nebude jedinou, která se pochlubí upraveným Transporterem.
Druhou zmíněnou společností je MTM. Ta se na rozdíl od ABT nezaměřovala tolik na vizuální podobu vozu, ale o to více na použitou techniku.
Pod kapotou nalezneme sice stále stejný dieselový dvoulitr, MTM ho ale osadilo bi-turbem. Po tomto zákroku narostl výkon z 204 na 240 koňských sil. Tento výkon je přenášen na přední kola.
Ale ani zadní kola nepřijdou zkrátka. Každé je totiž osazeno elektromotorem o výkonu 21 koňských sil. Dohromady tedy všechny tři motory produkují výkon 282 koní.
To, co vás na voze ale zaujme nejvíce je jeho točivý moment. Díky zmíněným elektromotorům vůz dosahuje ohromivého točivého momentu 1100 Nm.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.