ABT má celý arzenál upravených vozů a již příští týden na autosalonu v Ženevě ukáže ty nejžhavější novinky ze své dílny.
Nejnovější generace T6 prošla celou řadou vylepšení, pod kapotou najdeme upravený biturbodieselový dvoulitr s výkonem 235 koňských sil a s 490 Nm točivého momentu.
Zvýšení výkonu přitom znamenalo posun výkonu ze základních hodnot 204 koní a 450 Nm. Firma ABT má navíc v zásobě i stejný paket pro slabší verzi s naftovým dvoulitrem o výkonu 150 koní. Výsledkem je 180 koní a 400 Nm.
Jak je vidět na snímcích, rodinná dodávka dostala agresivnější vzhled, nový přední nárazník, mřížku chladiče, zadní křídlo a tlumič výfuku. V nabídce jsou 19- nebo 20palcová sportovní litá kola s pneumatikami o rozměru 255/40 R19 vpředu a 275/35 R20 vzadu.
Koho tuningová přeměna nového VW T6 zaujala, může jej naživo spatřit 3. března na 86. ročníků ženevského autosalonu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.