ABT má celý arzenál upravených vozů a již příští týden na autosalonu v Ženevě ukáže ty nejžhavější novinky ze své dílny.
Nejnovější generace T6 prošla celou řadou vylepšení, pod kapotou najdeme upravený biturbodieselový dvoulitr s výkonem 235 koňských sil a s 490 Nm točivého momentu.
Zvýšení výkonu přitom znamenalo posun výkonu ze základních hodnot 204 koní a 450 Nm. Firma ABT má navíc v zásobě i stejný paket pro slabší verzi s naftovým dvoulitrem o výkonu 150 koní. Výsledkem je 180 koní a 400 Nm.
Jak je vidět na snímcích, rodinná dodávka dostala agresivnější vzhled, nový přední nárazník, mřížku chladiče, zadní křídlo a tlumič výfuku. V nabídce jsou 19- nebo 20palcová sportovní litá kola s pneumatikami o rozměru 255/40 R19 vpředu a 275/35 R20 vzadu.
Koho tuningová přeměna nového VW T6 zaujala, může jej naživo spatřit 3. března na 86. ročníků ženevského autosalonu.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?