ABT má celý arzenál upravených vozů a již příští týden na autosalonu v Ženevě ukáže ty nejžhavější novinky ze své dílny.
Nejnovější generace T6 prošla celou řadou vylepšení, pod kapotou najdeme upravený biturbodieselový dvoulitr s výkonem 235 koňských sil a s 490 Nm točivého momentu.
Zvýšení výkonu přitom znamenalo posun výkonu ze základních hodnot 204 koní a 450 Nm. Firma ABT má navíc v zásobě i stejný paket pro slabší verzi s naftovým dvoulitrem o výkonu 150 koní. Výsledkem je 180 koní a 400 Nm.
Jak je vidět na snímcích, rodinná dodávka dostala agresivnější vzhled, nový přední nárazník, mřížku chladiče, zadní křídlo a tlumič výfuku. V nabídce jsou 19- nebo 20palcová sportovní litá kola s pneumatikami o rozměru 255/40 R19 vpředu a 275/35 R20 vzadu.
Koho tuningová přeměna nového VW T6 zaujala, může jej naživo spatřit 3. března na 86. ročníků ženevského autosalonu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?