Specializovaná tunerská firma Startech představila nový tuningový program pro britské SUV Land Rover Discovery Sport.
Vůz je vybaven novým předním spoilerem, který obsahuje integrované LED diody pro denní svícení. Zákazníci si mohou objednat také přepracovaný zadní nárazník, v němž jsou otvory pro duální výfukový systém. V neposlední řadě se do nabídky dostala i 22palcová litá kola Monostar R a sportovní pružiny, které snižují světlou výšku vozu o přibližně 3 cm.
Upravený Discovery Sport má téměř identický interiér, Startech však nabízí rozsáhlé přizpůsobení dle přání zákazníka. Sedadla tak mohou dostat prémiovou kůži nebo Alcantaru, dostupné bude i kožené čalounění dveřních výplní. Firma nabízí také nášlapy pedálů z lehkých slitin, osvětlené dveřní prahové lišty a pravé dřevěné obložení středového panelu.
Pod kapotou pracuje turbodieselový motor s objemem 2,2 litru, jenž dostal výkonnostní kit PowerXtra SD22. Výsledkem je slušných 207 koní a točivý moment 459 Nm. Zrychlení z nuly na stovku pak potrvá 8,9 sekundy, o maximální nejvyšší rychlosti však nepadla ani zmínka.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?