Specializovaná tunerská firma Startech představila nový tuningový program pro britské SUV Land Rover Discovery Sport.
Vůz je vybaven novým předním spoilerem, který obsahuje integrované LED diody pro denní svícení. Zákazníci si mohou objednat také přepracovaný zadní nárazník, v němž jsou otvory pro duální výfukový systém. V neposlední řadě se do nabídky dostala i 22palcová litá kola Monostar R a sportovní pružiny, které snižují světlou výšku vozu o přibližně 3 cm.
Upravený Discovery Sport má téměř identický interiér, Startech však nabízí rozsáhlé přizpůsobení dle přání zákazníka. Sedadla tak mohou dostat prémiovou kůži nebo Alcantaru, dostupné bude i kožené čalounění dveřních výplní. Firma nabízí také nášlapy pedálů z lehkých slitin, osvětlené dveřní prahové lišty a pravé dřevěné obložení středového panelu.
Pod kapotou pracuje turbodieselový motor s objemem 2,2 litru, jenž dostal výkonnostní kit PowerXtra SD22. Výsledkem je slušných 207 koní a točivý moment 459 Nm. Zrychlení z nuly na stovku pak potrvá 8,9 sekundy, o maximální nejvyšší rychlosti však nepadla ani zmínka.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.