Vůz je vybaven novým předním spoilerem, který obsahuje integrované LED diody pro denní svícení. Zákazníci si mohou objednat také přepracovaný zadní nárazník, v němž jsou otvory pro duální výfukový systém. V neposlední řadě se do nabídky dostala i 22palcová litá kola Monostar R a sportovní pružiny, které snižují světlou výšku vozu o přibližně 3 cm.
Upravený Discovery Sport má téměř identický interiér, Startech však nabízí rozsáhlé přizpůsobení dle přání zákazníka. Sedadla tak mohou dostat prémiovou kůži nebo Alcantaru, dostupné bude i kožené čalounění dveřních výplní. Firma nabízí také nášlapy pedálů z lehkých slitin, osvětlené dveřní prahové lišty a pravé dřevěné obložení středového panelu.
Pod kapotou pracuje turbodieselový motor s objemem 2,2 litru, jenž dostal výkonnostní kit PowerXtra SD22. Výsledkem je slušných 207 koní a točivý moment 459 Nm. Zrychlení z nuly na stovku pak potrvá 8,9 sekundy, o maximální nejvyšší rychlosti však nepadla ani zmínka.