Radost pro petrolheady! Gabura Racing upravil BMW i8 a dal mu nadupaný osmiválec

ar8, 6. prosince 2015, 14:00 Google+

Po premiéře futuristického BMW i8, která se uskutečnila v roce 2013 na frankfurtském autosalonu, se začaly šířit názory, že i8 má fantastický design, ale špatně zvolenou techniku. Jednoduše řečeno, místo plug-in hybridního ústrojí mělo dorazit BMW i8 s osmiválcem. To však nyní napravil úpravce Gabura Racing Technologies.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Upravená i8 není již plug-in hybridní, ale čistě benzínová

Upravená i8 není již plug-in hybridní, ale čistě benzínová | foto: Gabura Racing Technologies

Sdílejte článek

I já jsem byl zklamán, že krásně vypadající BMW i8 se představilo s plug-in hybridní soustavou, ale naštěstí je na světě ještě řada úpravců. Konkrétně Gabura Racing Technologies dodal německému modelu 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec z BMW M6 Coupe a umístil ho dopředu. Nejde o sériový motor, jelikož prvně ho vyladila Alpina a poté i samotná Gabura. Takže nyní osmiválec disponuje výkonem 812 koní.

img-responsive

Gabura Racing se pustil do úpravy futuristického BMW i8 | foto: Gabura Racing Technologies

Dle slov úpravce je projekt BMW i8 s osmiválcem prozatím nedokončeným projektem a stále se tak na něm pracuje. Jestli vám Gabura Racing Technologies nic neříká, jde o společnost, která se specializuje na závodní převodovky. Proto je také dosti možné, že osmiválcové BMW i8 dostane šestistupňovou sekvenční manuální převodovku, která bude dána před zadní nápravu.

Prozatím ani nevíme, kdy se upravené BMW i8 představí. Ale je jisté, že zrychlení bude daleko lepší než v případě plug-in hybridního modelu, který je na stovce za 4,4 sekundy. Nepůjde o razantní rozdíl, tady jde spíš o to, že osmiválcová i8 bude mnohem výkonnější a rychlejší než úspornější. A o to nám, petrolheadům, přece jde!

Vytisknout

Diskuze: Radost pro petrolheady! Gabura Racing upravil BMW i8 a dal mu nadupaný osmiválec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mclareny F1 seřazené na startu

VIDEO: Devět ohromujících McLarenů F1 bok po boku na trati

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud