Huracán s výkonem přes 800 koní, to je dílo VF Engineering

ar3, 24. listopadu 2015, 21:30 Google+

Lamborghini je jedna z mála automobilek, která se stále vkládá do svých strojů pouze atmosféricky přeplňované agregáty. I tak si ale vozy s býkem ve znaku nemohou stěžovat na nedostatek výkonu. Jak by to ale dopadlo, kdyby takový Huracán dostal přeplňování kompresorem? Následovně!

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kompresorem přeplňované Lamborghini Huracán LP 610-4 s masivním výkonem 805 koní.

Kompresorem přeplňované Lamborghini Huracán LP 610-4 s masivním výkonem 805 koní. | foto: VF Engineering

Sdílejte článek

Běžný Huracán ukrývá ve svých útrobách 5,2 litrovou „vé desítku“ s výkonem 449 kW (602 koní). Mnoho lidí má ale stále dojem, že je to poněkud málo. Mnoho automobilových úpravců tak napadá přidat na motor V10 turbodmychadlo. To ale není případ společnosti VF Engineering.

Její inženýři se totiž rozhodli Huracán obdařit kompresorem Eaton TVS2300. Díky tomu narostl výkon Huracánu na úchvatných 600 kW (805 koní).

Balík úprav od této kalifornské tunerské společnosti obsahuje nové sací potrubí, nový chladič, nové vodní čerpadlo, upravenou řídící jednotku a mnoho dalších vychytávek.

Celý tento balík vyjde na necelých 33 tisíc dolarů (cca. 835 000,- Kč), což je poměrně dost. Ovšem z pohledu majitele exotického supersportu se určitě nejedná o nějak astronomickou sumu.

Vytisknout

Diskuze: Huracán s výkonem přes 800 koní, to je dílo VF Engineering

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Pod kapotou se prý ukrývá tradiční TDI, Škoda Octavia Coupe

V Indii stvořili moderní reinkarnaci legendární 110 R, Škodu Octavia Coupe

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud