Lamborghini je jedna z mála automobilek, která se stále vkládá do svých strojů pouze atmosféricky přeplňované agregáty. I tak si ale vozy s býkem ve znaku nemohou stěžovat na nedostatek výkonu. Jak by to ale dopadlo, kdyby takový Huracán dostal přeplňování kompresorem? Následovně!
Běžný Huracán ukrývá ve svých útrobách 5,2 litrovou „vé desítku“ s výkonem 449 kW (602 koní). Mnoho lidí má ale stále dojem, že je to poněkud málo. Mnoho automobilových úpravců tak napadá přidat na motor V10 turbodmychadlo. To ale není případ společnosti VF Engineering.
Její inženýři se totiž rozhodli Huracán obdařit kompresorem Eaton TVS2300. Díky tomu narostl výkon Huracánu na úchvatných 600 kW (805 koní).
Balík úprav od této kalifornské tunerské společnosti obsahuje nové sací potrubí, nový chladič, nové vodní čerpadlo, upravenou řídící jednotku a mnoho dalších vychytávek.
Celý tento balík vyjde na necelých 33 tisíc dolarů (cca. 835 000,- Kč), což je poměrně dost. Ovšem z pohledu majitele exotického supersportu se určitě nejedná o nějak astronomickou sumu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?