Již třetího listopadu se otevřou brány SEMA Show 2015. Jedná se o tradiční automobilovou výstavu konanou již od roku 1963 v Las Vegas. Původně se jednalo o veletrh náhradních dílů a příslušenství k automobilům. Dnes se zde úpravci automobilů kdo předvede úchvatnější kousek.
Společnost Bisimoto Engineerin, založena profesionálním závodním pilotem, a inženýrem Bisi Ezerioha, již delší dobu spolupracuje s americkými pobočkami automobilek Honda a Hyundai. Pro letošní ročník výstavy SEMA si Bisimoto připravila extrémní úpravu oblíbeného SUV, HyundaiTuscon.
Po téměř kompletním přepracování pohonné jednotky a jejích součástí, dokáže Tuscon vyprodukovat výkon až 700 koňských sil. Aby řidič dokázal tento mohutný výkon udržet na uzdě, byl rovněž kompletně přepracován podvozek a brzdy. V interiéru pak nalezneme ochranou klec, nový audiosystém Kappa.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?