Jeep Wrangler je odjakživa považován za nezničitelný off-road, co se nebojí nejhlubšího brodu ani největší písečné bouře. Čas od času se ale najde někdo, kdo z něj chce udělat ozdobu luxusních bulvárů. Aktuálně to předvádí třeba společnost MC Customs.
Po zásahu amerických tunerů nezbylo z dobrodružné povahy Wrangleru prakticky vůbec nic. Ano, zůstaly tu robustní nárazníky s navijáky vpředu i vzadu nebo vyšší světlá výška, ale copak by se někdo vydal brodit řeku s 24palcovými koly Vellano v kombinaci modré a bílé barvy?
Tyto dva odstíny vůbec najdeme všude možně po karosérii, počínaje blatníky a konče kapotou. Střechu, A sloupky a kapotu pak zdobí přídavné světelné LED rampy. A pokud je řeč o osvětlení, tak světla vpředu i vzadu mají novou optiku.
Vrcholem nevkusu je nicméně obrovská maska chladiče s výrazným logem, respektive přední ochranný rám. Tenhle Wrangler je zkrátka jen pro vybranou sortu lidí, u nichž věřím, že se případný majitel setká s bezmezným obdivem. My ostatní zkrátka budeme muset tuto úpravu překousnout…
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.