Tuningová firma Delta4x4 si připravila off-road balíček pro úpravu nového Mercedesu třídy G. Inspirací jim byla Rally Dakar, které se v roce 1985 tehdejší "Géčko" zúčastnilo.
Off-road balíček Delta4x4 obsahuje o 80 mm zvětšené podběhy a o 50 mm zvýšené odpružení od firmy Bilstein. Pod zvětšené podběhy se nyní vejdou terénní kola s rozměry pneumatik 315/60 R20. Kola si lze zvolit od firem Mickey Thompson, Cooper nebo Yokohama. Díky těmto úpravám má nyní Mercedes-Benz třídy G Delta4x4 světlou výšku slušných 290 mm.
Součástí balíčku Delta4x4 může být na přání střešní nosič s možností instalace různého příslušenství, jako například přídavná LED světela, střešní stan, držáky na kanystry a tak dále... Střešní nosič lze doplnit o sklopný žebřík a držák náhradního kola. Vpředu se nyní nachází ochranný rám, který může být taktéž jako střešní nosič doplněn o přídavné světlomety.
Pod kapotou Mercedesu G Delta4x4 lze zvolit kterýkoliv z nabízených motorů od Stuttgartského výrobce. Může zde tak pracovat vše od šestiválcové nafty o výkonu 210 kW (285 koní) a točivém momentu 600 N.m. až po brutální verzi G63 AMG se 4,0 litrovou V8 o výkonu 430 kW (585 koní) a točivém momentu 850 N.m. S touto vrcholnou motorizací umí "Géčko" na sériových kolech zrychlit z 0 na 100 km/h za působivých 4,5 s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.