Německá tuningová společnost Mansory si vzala do parády italský superspor Ferrari F8 Tributo. Kromě úpravy samotné karoserie se u Mansory podívali na zoubek i pohonné jednotce.
Upravený vzhled
Mansory F8XX se od "běžného" Ferrari F8 Tributo svým vzhledem podstatě liší. Karoserie supersportu dostala nové nárazníky, boční prahy a otvory pro přívod vzduchu. Přítlak obstarává zadní přítlačné křídlo a difuzor s brzdovým světlem po vzoru vozů Formule 1. Veškeré karosářské díly jsou samozřejmě pro co nejnižší hmotnost vyrobeny z uhlíkových vláken.
Karoserie je lakovaná v sytě zelené barvě v kombinaci se zlatými detaily. Zlatě lakovaná jsou také kovaná kola YT.5 o rozměru 21" vpředu a 22" vzadu. Pod nimi se skrývají nové brzdové třmeny ve stejné barvě, jako má karoserie vozu.
Interiér dostal čalounění světle hnědnou kůží. Kůže se dá nyní najít na sedadlech, palubní desce i na stropě. Jinak vše kromě tlačítek pro změnu jízdních režimů je stejné jako u Ferrari F8 Tributo.
Úžasný výkonUprostřed uložený přeplňovaný motor 3,8 litrů V8 měl již v základu více než solidní výkon 720 koní a 770 N.m. Němečtí motoráři ho vyladili na úžasných 880 koní a 960 N.m. Díky tomu stoupla maximální rychlost až na 354 km/h a akcelerace z 0 na 100 km/h teď zabere pouhé 2,6 sekundy.
Cena za tento supersport, který se řadí mezi to nejlepší, co ještě může legálně na veřejné komunikace, nebyla doposud vyčíslena.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.