Německá tuningová společnost Mansory si vzala do parády italský superspor Ferrari F8 Tributo. Kromě úpravy samotné karoserie se u Mansory podívali na zoubek i pohonné jednotce.
Upravený vzhled
Mansory F8XX se od "běžného" Ferrari F8 Tributo svým vzhledem podstatě liší. Karoserie supersportu dostala nové nárazníky, boční prahy a otvory pro přívod vzduchu. Přítlak obstarává zadní přítlačné křídlo a difuzor s brzdovým světlem po vzoru vozů Formule 1. Veškeré karosářské díly jsou samozřejmě pro co nejnižší hmotnost vyrobeny z uhlíkových vláken.
Karoserie je lakovaná v sytě zelené barvě v kombinaci se zlatými detaily. Zlatě lakovaná jsou také kovaná kola YT.5 o rozměru 21" vpředu a 22" vzadu. Pod nimi se skrývají nové brzdové třmeny ve stejné barvě, jako má karoserie vozu.
Interiér dostal čalounění světle hnědnou kůží. Kůže se dá nyní najít na sedadlech, palubní desce i na stropě. Jinak vše kromě tlačítek pro změnu jízdních režimů je stejné jako u Ferrari F8 Tributo.
Úžasný výkonUprostřed uložený přeplňovaný motor 3,8 litrů V8 měl již v základu více než solidní výkon 720 koní a 770 N.m. Němečtí motoráři ho vyladili na úžasných 880 koní a 960 N.m. Díky tomu stoupla maximální rychlost až na 354 km/h a akcelerace z 0 na 100 km/h teď zabere pouhé 2,6 sekundy.
Cena za tento supersport, který se řadí mezi to nejlepší, co ještě může legálně na veřejné komunikace, nebyla doposud vyčíslena.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?