Jipocar Czech National Team připravil pro fanoušky Martina Prokopa a Michala Ernsta limitovanou 300 kusovou edici modelu Fordu Fiesta RS WRC v měřítku 1:43.
Ford Fiesta WRC Martina Prokopa jako model v limitované 300 kusové edici jako vstupenka na sedadlo spolujezdce.
Model znázorňuje jejich „Fionu“ v provedení z letošního ročníku Rally Monte Carlo, kde dojela na cílovou rampu jako sedmý vůz celkové klasifikace. Každá krabička má své unikátní číslo a je opatřena originálními podpisy obou členů posádky. Společně s modelem obdrží jeho majitel také podepsanou podpisovou kartu.
Pouhou možností zakoupit jeden z omezeného počtu modelů z unikátní edice však nabídka nekončí. Každý z majitelů modelu má možnost získat artefakty ze skutečné Fiesty WRC Martina Prokopa (nárazník, ráfek, apod.) a jeden šťastlivec usedne do kokpitu Fiony vedle Martina jako spolujezdec během sobotního programu Setkání mistrů na autodromu v Sosnové. A jak toho dosáhnout?
Stačí na e-mail fiestawrc300@gmail.com zaslat zajímavou, vtipnou nebo šílenou fotografii Vašeho unikátního modelu z 300 kusové edice a Martin Prokop s Michalem Ernstem následně vyberou několik z nich, které se jim budou nejvíce líbit. Jedna z výše uvedených odměn bude rázem Vaše. K fotografiím proto nezapomeňte připsat i Vaše jméno a kontaktní údaje.
Pro objednávku modelu pište rovněž na fiestawrc300@gmail.com a uveďte počet objednaných kusů, doručovací adresu, telefonní kontakt a zda budete platit dobírkou nebo bankovním převodem. Cena modelu s podpisovou kartou je 1.190,- Kč. Poštovné činí 85,- Kč + 25,- Kč v případě dobírky.
Fiesta WRC a celý Jipocar Racing Team v měřítku 1:1 se chystá do akce již příští víkend, kdy se uskuteční poslední závod seriálu Mistrovství světa - Wales Rally GB.
Aktuální zpravodajství je možné sledovat na Facebookovém profilu „Martin Prokop Official“ a Twitteru @ProkopOfficial
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.