Novodobá historie Rally Jeseníky, jež se datuje od roku 2007, je již neodmyslitelně spojena s opavskou společností AZ pneu, která se v názvu soutěže nesla celých 6 ročníků po sobě.
„Rád bych na tomto místě ještě jednou za celý organizační tým Rally Jeseníky vyjádřil obrovské díky panu Petruškovi a jeho společnosti AZ pneu. Pevně věřím, že si tyto dvě značky k sobě v budoucnu opět najdou cestu,“ uzavírá uplynulou spolupráci Tomáš Kunc, zástupce ředitele soutěže.Letošní již sedmý ročník, který je na programu této královské disciplíny automobilového sportu 21. září, se uskuteční za doprovodu nového generálního partnera, podle kterého nese název Radio Hey Rally Jeseníky 2013.
„Je mým velkým potěšením představit vám nového generálního partnera Rally Jeseníky, kterým je první sportovní radio v Čechách a na Moravě – Radio Hey,“ oznamuje čerstvě uzavřenou spolupráci Dušan Pospíšil, předseda organizačního výboru a ředitel soutěže. „Rychlá kola a rocková muzika k sobě patří stejně jako automobilové závody k městu Šternberk, jsem proto velmi rád, že se po šestileté spolupráci s AZ pneu vydáváme do nové etapy po boku takového partnera, jakým je Radio Hey,“ dodává.
Start prvních vozidel ze šternberského náměstí je naplánován na 8. hodinu ranní, do stejně umístěného cíle by pak měla první posádka dorazit přibližně v 15:40. Podrobný časový harmonogram a trasy rychlostních zkoušek jsou k nalezení na webových stránkách závodu www.rally-jeseniky.cz.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.