Předposlední Motormix letošního roku nabízí tradičně směsku různých reportáží, tentokrát hned několik rallye a také třeba motokros. Poslední dva díly jsou k vidění tradičně na stránkách
Podrobněji již obsah pořadu popisuje jeho šéfredaktor Pavel Jelínek : „V Uherském Brodě sice nešlo o mistrovské body, ale přijela slušná konkurence. Okruhový závodník Petr Fulín míří výš a to do ETCC a časem snad i do WTCC, jinak řečeno nejdříve do mistrovství Evropy a pak světa. Motokrosový šampionát rozhodoval o titulech v Přerově a rakouská Waldviertel rallye tradičně zakončila rakouskou sezónu, ale brzy ji zase otevře lednová Janner rallye. Česká dakarská účast je tentokrát početně slabší, když nejvíce budou našinci zastoupeni v kategorii trucků. Zmíníme také novinky k rallye Bohemia a nastíníme kalendář akcí na mosteckém okruhu, který ovšem v nadcházejícím roce nabídce jen tři významnější akce.
"Připomeňme ještě obsah předchozího dílu, který je ještě po dva týdny možné stahovat na stránkách pořadu : „Vracíme se na finálový podnik ME v rallyerosu do Sosnové a přinášíme další okruhové rozhovory s několika okruhovými jezdci. Navštívili jsme s kamerou i atraktivní Rallye Legend v San Marinu, kam se mimochodem ještě během zimy vrátíme podrobněji. Natáčeli jsme i závod MS ve freestyle motokrosu v Ostravě. Zmíníme rovněž pár zajímavostí na téma Dakar 2012 a nechyběli jsme ani na finále tuzemského motokrosového šampionátu, který vyvrcholil v Kaplici, ani toho autokrosového, tedy na tradičním setkáním mistrů v Humpolci. Před závěrem ještě zmíníme, že Lužická rallye se příští rok pojede společně s atraktivní německou sérií, která k nám přivede i řadu posádek s vozy WRC a GT a upřesníme termín horké novinky, brněnského atraktivního závod LMS, která poprvé na Masarykův okruh přivede atraktivní vozy, známé třeba z Le Mans.,“ vypočítává pestrý obsah pořadu Pavel Jelínek
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?