Předposlední Motormix letošního roku nabízí tradičně směsku různých reportáží, tentokrát hned několik rallye a také třeba motokros. Poslední dva díly jsou k vidění tradičně na stránkách
Podrobněji již obsah pořadu popisuje jeho šéfredaktor Pavel Jelínek : „V Uherském Brodě sice nešlo o mistrovské body, ale přijela slušná konkurence. Okruhový závodník Petr Fulín míří výš a to do ETCC a časem snad i do WTCC, jinak řečeno nejdříve do mistrovství Evropy a pak světa. Motokrosový šampionát rozhodoval o titulech v Přerově a rakouská Waldviertel rallye tradičně zakončila rakouskou sezónu, ale brzy ji zase otevře lednová Janner rallye. Česká dakarská účast je tentokrát početně slabší, když nejvíce budou našinci zastoupeni v kategorii trucků. Zmíníme také novinky k rallye Bohemia a nastíníme kalendář akcí na mosteckém okruhu, který ovšem v nadcházejícím roce nabídce jen tři významnější akce.
"Připomeňme ještě obsah předchozího dílu, který je ještě po dva týdny možné stahovat na stránkách pořadu : „Vracíme se na finálový podnik ME v rallyerosu do Sosnové a přinášíme další okruhové rozhovory s několika okruhovými jezdci. Navštívili jsme s kamerou i atraktivní Rallye Legend v San Marinu, kam se mimochodem ještě během zimy vrátíme podrobněji. Natáčeli jsme i závod MS ve freestyle motokrosu v Ostravě. Zmíníme rovněž pár zajímavostí na téma Dakar 2012 a nechyběli jsme ani na finále tuzemského motokrosového šampionátu, který vyvrcholil v Kaplici, ani toho autokrosového, tedy na tradičním setkáním mistrů v Humpolci. Před závěrem ještě zmíníme, že Lužická rallye se příští rok pojede společně s atraktivní německou sérií, která k nám přivede i řadu posádek s vozy WRC a GT a upřesníme termín horké novinky, brněnského atraktivního závod LMS, která poprvé na Masarykův okruh přivede atraktivní vozy, známé třeba z Le Mans.,“ vypočítává pestrý obsah pořadu Pavel Jelínek
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?