Historicky prvý víťaz podujatia Auto Show Slovakia Ring, slovenský RUFA Team sa aj v tohtoročnej sezóne zúčastní posledného slovenského podujatia automobilového športu. To sa bude konať už nadchádzajúcu sobotu na jedinom slovenskom pretekárskom okruhu v Orechovej Potôni.
RUFA Team v tomto roku dosiahol na druhú priečku absolútneho hodnotenia v rámci seriálu DMACK Tyres Rally 2011. Už na úvodnom podujatí tohtoročnej sezóny siahol RUFA Team po najťažšom kalibri v podobe vozidla špecifikácie WRC. Rovnako tomu bude aj na poslednom slovenskom podujatí – Auto Show Slovakia Ring 2011. Za volantom samozrejme nebude chýbať stabilný jazdec, Poliak Grzegorz Grzyb, ktorému však v tomto prípade bude noty čítať Slovák Igor Bacigál. „V minulom roku sa mi toto podujatie pri jeho premiére veľmi pozdávalo. Navyše sa nám tu darilo a naša posádka sa postavila na najvyšší stupienok v rámci kategórie rally. V tomto roku je podstatne širší zoznam prihlásených, ale aj širšia škála súťažných vozidiel. Nehovorím, že ideme obhájiť víťazstvo, ak sa podarí budem rád, ale hlavne sa ideme zabávať,“ vyjadril sa manažér RUFA Teamu Ľubomír Kleman.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?