Na posledných podujatiach slovenského šampionátu DMACK Tyres Rally 2011 bral žilinský KL Racing Team body plným priehrštím, pričom na trati súťaží ich reprezentovala posádka Lukasz Markowski – Maciej Machela. Teraz smeruje KL Racing Team na posledné podujatie sezóny, ktoré sa bude konať v Košiciach.
V Košiciach na poľskú posádku reprezentujúcu slovenský KL Racing Team čaká náročná dvojdňová súťaž, v rámci ktorej by sa posádka v prípade dobre zvládnutej súťaže mohla postaviť na majstrovský stupienok v triede 6, do ktorej je zaradené vozidlo Citroën C2 R2 Max, s ktorým ich počas premiérovej sezóny na tratiach súťaží sledujeme. K tomu, aby sa tak stalo, však musí posádka úspešne absolvovať nielen trať o celkovej dĺžke takmer päťstoštyridsať kilometrov, ale aj minimálne vo svojej triede najrýchlejšie zajazdiť desať rýchlostných skúšok, ktorých dĺžka v sumáre dosahuje hodnotu takmer stopäťdesiatdva kilometrov. Ako sa podarí už spomínanej posádke vyrovnať s nástrahami tratí, ale aj desiatkou konkurenčných posádok v triede 6 sa dozvieme už v sobotu podvečer.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?