Na posledných podujatiach slovenského šampionátu DMACK Tyres Rally 2011 bral žilinský KL Racing Team body plným priehrštím, pričom na trati súťaží ich reprezentovala posádka Lukasz Markowski – Maciej Machela. Teraz smeruje KL Racing Team na posledné podujatie sezóny, ktoré sa bude konať v Košiciach.
V Košiciach na poľskú posádku reprezentujúcu slovenský KL Racing Team čaká náročná dvojdňová súťaž, v rámci ktorej by sa posádka v prípade dobre zvládnutej súťaže mohla postaviť na majstrovský stupienok v triede 6, do ktorej je zaradené vozidlo Citroën C2 R2 Max, s ktorým ich počas premiérovej sezóny na tratiach súťaží sledujeme. K tomu, aby sa tak stalo, však musí posádka úspešne absolvovať nielen trať o celkovej dĺžke takmer päťstoštyridsať kilometrov, ale aj minimálne vo svojej triede najrýchlejšie zajazdiť desať rýchlostných skúšok, ktorých dĺžka v sumáre dosahuje hodnotu takmer stopäťdesiatdva kilometrov. Ako sa podarí už spomínanej posádke vyrovnať s nástrahami tratí, ale aj desiatkou konkurenčných posádok v triede 6 sa dozvieme už v sobotu podvečer.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.