Na celkovém druhém místě dojela do cíle o uplynulém víkendu posádka EuroOil teamu Václav Pech jun. a Petr Uhel v Rallye Příbram, která byla posledním podnikem Mezinárodního mistrovství České republiky v rallye 2011.
,,Soutěž pro nás začala výborně, od první RZ jsme vedli a na každé další rychlostce jsme se s naším největším pronásledovatelem Romanem Krestou přetahovali doslova o vteřiny a vzdalovali se zbytku startovního pole. Celá trať závodu byla náročná, střídali se rychlé úseky s technickými pasážemi v lesích se specificky klouzavým asfaltem a místy i blátem. Dařilo se nám držet vysoké tempo i vedení až do předposlední zkoušky závodu. Před poslední a nejdelší rychlostkou jsem se domníval, že téměř 14-ti vteřinový náskok na Krestu i při opatrnější jízdě bude stačit. V cíli jsme tomu chvíli nemohli s Petrem uvěřit, ale prohráli jsme o 4 vteřiny. I tak jsme za výsledek rádi, protože nám zajišťuje celkové třetí místo v šampionátu,“ komentuje průběh rallye Václav Pech jun.
Dalším závodem posádky Pech – Uhel bude rallyesprint v Jeseníkách 7.- 8. října, kde budou zkoušet vůz Mini Cooper S2000 1,6T, který v ČR bude mít svoji premiéru.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?