Na celkovém druhém místě dojela do cíle o uplynulém víkendu posádka EuroOil teamu Václav Pech jun. a Petr Uhel v Rallye Příbram, která byla posledním podnikem Mezinárodního mistrovství České republiky v rallye 2011.
,,Soutěž pro nás začala výborně, od první RZ jsme vedli a na každé další rychlostce jsme se s naším největším pronásledovatelem Romanem Krestou přetahovali doslova o vteřiny a vzdalovali se zbytku startovního pole. Celá trať závodu byla náročná, střídali se rychlé úseky s technickými pasážemi v lesích se specificky klouzavým asfaltem a místy i blátem. Dařilo se nám držet vysoké tempo i vedení až do předposlední zkoušky závodu. Před poslední a nejdelší rychlostkou jsem se domníval, že téměř 14-ti vteřinový náskok na Krestu i při opatrnější jízdě bude stačit. V cíli jsme tomu chvíli nemohli s Petrem uvěřit, ale prohráli jsme o 4 vteřiny. I tak jsme za výsledek rádi, protože nám zajišťuje celkové třetí místo v šampionátu,“ komentuje průběh rallye Václav Pech jun.
Dalším závodem posádky Pech – Uhel bude rallyesprint v Jeseníkách 7.- 8. října, kde budou zkoušet vůz Mini Cooper S2000 1,6T, který v ČR bude mít svoji premiéru.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?