Na celkovém druhém místě dojela do cíle o uplynulém víkendu posádka EuroOil teamu Václav Pech jun. a Petr Uhel v Rallye Příbram, která byla posledním podnikem Mezinárodního mistrovství České republiky v rallye 2011.
,,Soutěž pro nás začala výborně, od první RZ jsme vedli a na každé další rychlostce jsme se s naším největším pronásledovatelem Romanem Krestou přetahovali doslova o vteřiny a vzdalovali se zbytku startovního pole. Celá trať závodu byla náročná, střídali se rychlé úseky s technickými pasážemi v lesích se specificky klouzavým asfaltem a místy i blátem. Dařilo se nám držet vysoké tempo i vedení až do předposlední zkoušky závodu. Před poslední a nejdelší rychlostkou jsem se domníval, že téměř 14-ti vteřinový náskok na Krestu i při opatrnější jízdě bude stačit. V cíli jsme tomu chvíli nemohli s Petrem uvěřit, ale prohráli jsme o 4 vteřiny. I tak jsme za výsledek rádi, protože nám zajišťuje celkové třetí místo v šampionátu,“ komentuje průběh rallye Václav Pech jun.
Dalším závodem posádky Pech – Uhel bude rallyesprint v Jeseníkách 7.- 8. října, kde budou zkoušet vůz Mini Cooper S2000 1,6T, který v ČR bude mít svoji premiéru.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.