Pro domácí start na Rally Příbram zůstává Jan Černý věrný dvoukolce. Mluvilo se o produkčním autě, ale nakonec padla volba na vůz Citroën DS3 R3T, tentokrát v rámci Citroën Racing Trophy CZ
Pro Jana Černého to bude letos druhý start s vozem francouzské značky. Premiéru si odbyl při Rally Lužické hory. V nabité konkurenci dovezl vůz stáje Gekon Racing Tomáše Pletky do cíle na výtečné třinácté příčce absolutně, zvítězil mezi dvoukolkami i ve třídě 5. Vůz Citroën DS3 R3T v rukou příbramského jezdce prošel soutěží stylem start – cíl.
„Původně jsme uvažovali o nějakém velkém autě, ale nakonec jsme usoudili, že to nemá na jeden závod význam. Zkušenost z Lužických hor měla při konečném rozhodnutí zásadní význam. DS3 se mi tam moc líbila, s Tomem Pletkou jsme byli v neustálém kontaktu, a tak bylo blízko k dohodě. Gekon Racing je dobrý tým, volba Citroënu tím byla jasná,“ objasnil Jan Černý. ,
V Příbrami čeká dvojici Jan Černý – Pavel Kohout (st. č. 9) mnohem těžší konkurence, včetně už jistého mistra dvoukolek Václava Dunovského. Černý bude na domácích tratích hájit průběžnou druhou příčku ve skupině A a 2WD proti Minaříkovi, Březíkovi či Kouřilovi.
"Budeme startovat na domácích tratích, takže se chceme ukázat v co nejlepším světle. Proto jsou naše ambice ty nejvyšší. Rád bych zvítězil mezi dvoukolkami, čímž bychom potvrdili druhou příčku v celkové klasifikaci českého mistrovství této kategorie. Příbramská rally letos výrazně mění formát. V pátek se začne na Sedlčansku, což vnímám pozitivně. Tratě jsou sice rychlejší, ale více otevřené, což bude i za tmy přijatelnější. V sobotu se soutěž vrátí na Příbramsko, kde mám vložky také moc rád. Vrcholem určitě bude závěrečný Vystrkov. Začne se v úzkém terénu, na uklouzaném asfaltu kolem Orlíku, následně se charakter vložky změní, zrychlí. Tento test považuji za jeden nejtěžších v českém mistráku," uzavřel Jan Černý.
Rally Příbram je závěrečnou soutěží Citroën Racing Trophy CZ 2011. Novinky Citroën Racing Trophy CZ najdete na internetových stránkách www.citroenracingtrophy.cz.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?