Ako sme vás už informovali, KL Racing Team uzrel svetlo sveta iba v tomto roku. Doteraz sa prezentoval iba na domácich, čiže slovenských súťažiach. Teraz nastal ten správny moment, keď sa prvýkrát žilinský tím predstaví aj v zahraničí.
Zahraničná premiéra sa uskutoční na nadchádzajúcej piatej súťaži slovenského seriálu DMACK Tyres Rally 2011, konkrétne na podujatí pod názvom 20. Rajd Rzeszowski. KL Racing sa na štarte objaví opäť s posádkou, ktorá na poslednom podujatí v Lubeníku získala vo svoj prospech víťazstvo v triede 6.
Lukasz Markowski – Maciej Machela budú aj v Rzeszowe bojovať na trati s vozidlom Citroën C2 R2 Max, zaradenom do triedy 6 nielen o body v rámci slovenských majstrovstiev, ale aj o body poľské.
Na posádku, rovnako ako aj na ostatné v štartovom poli v Rzeszowe čaká nová trať, ktorej dĺžka dosahuje takmer štyristotridsať kilometrov, ale aj jedenástka rýchlostných skúšok, ktorých celková dĺžka iba tesne presahuje stopäťdesiat kilometrov. Ostrý štart súťaže je plánovaný na piatok od 10 hodiny 30-tej minúty a prvú posádku na cieľovej rampe diváci privítajú v sobotu o 17- tej hodine.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?