Ako sme vás už informovali, KL Racing Team uzrel svetlo sveta iba v tomto roku. Doteraz sa prezentoval iba na domácich, čiže slovenských súťažiach. Teraz nastal ten správny moment, keď sa prvýkrát žilinský tím predstaví aj v zahraničí.
Zahraničná premiéra sa uskutoční na nadchádzajúcej piatej súťaži slovenského seriálu DMACK Tyres Rally 2011, konkrétne na podujatí pod názvom 20. Rajd Rzeszowski. KL Racing sa na štarte objaví opäť s posádkou, ktorá na poslednom podujatí v Lubeníku získala vo svoj prospech víťazstvo v triede 6.
Lukasz Markowski – Maciej Machela budú aj v Rzeszowe bojovať na trati s vozidlom Citroën C2 R2 Max, zaradenom do triedy 6 nielen o body v rámci slovenských majstrovstiev, ale aj o body poľské.
Na posádku, rovnako ako aj na ostatné v štartovom poli v Rzeszowe čaká nová trať, ktorej dĺžka dosahuje takmer štyristotridsať kilometrov, ale aj jedenástka rýchlostných skúšok, ktorých celková dĺžka iba tesne presahuje stopäťdesiat kilometrov. Ostrý štart súťaže je plánovaný na piatok od 10 hodiny 30-tej minúty a prvú posádku na cieľovej rampe diváci privítajú v sobotu o 17- tej hodine.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?