Už 18-tý krát sa v okolí maďarského mesta Veszprém zídu toho roku rallisti, ktorí obľubujú jazdu na šotoline.
V sobotu 9. júla popoludní o 15:00 vyštartujú prvé posádky na vyše 500 km dlhú trať Veszprém Rallye, ktorej súčasťou bude aj dvanásť rýchlostných skúšok s celkovou dĺžkou vyše 133 kilometrov, aby po úspešnom zvládnutí nástrah trate dorazili v nedeľu popoludní na cieľovú rampu umiestnenú v centre Veszprému v starom meste.
Rýchlostné skúšky vo vojenskom priestore v okolí mesta Veszprém v blízkosti Balatonu boli svojou kvalitou v minulosti často prirovnávané k známej gréckej Acropolis rally. V priebehu rokov však organizátor pracoval na úprave tratí rýchlostných skúšok a neustále ich zlepšoval. Napriek tomu sa súťaž stále radí k tým najnáročnejším. Tradične ju sprevádza horúce slnečné počasie, takže súťažné posádky skutočne môžu mať dojem, že bojujú na tratiach Apeninského poloostrova.
Organizátor srdečne pozýva na svoju súťaž všetky zahraničné posádky, ktoré majú chuť skúsiť jazdu na šotoline. Uzávierka prihlášok je 20. júna, Kontaktné adresy - webstránka organizátora: www.veszpremrallye.net, bližšie informácie a podmienky o účasti môžete získať na adrese: larocosport19@freemail.hu
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?