Už 18-tý krát sa v okolí maďarského mesta Veszprém zídu toho roku rallisti, ktorí obľubujú jazdu na šotoline.
V sobotu 9. júla popoludní o 15:00 vyštartujú prvé posádky na vyše 500 km dlhú trať Veszprém Rallye, ktorej súčasťou bude aj dvanásť rýchlostných skúšok s celkovou dĺžkou vyše 133 kilometrov, aby po úspešnom zvládnutí nástrah trate dorazili v nedeľu popoludní na cieľovú rampu umiestnenú v centre Veszprému v starom meste.
Rýchlostné skúšky vo vojenskom priestore v okolí mesta Veszprém v blízkosti Balatonu boli svojou kvalitou v minulosti často prirovnávané k známej gréckej Acropolis rally. V priebehu rokov však organizátor pracoval na úprave tratí rýchlostných skúšok a neustále ich zlepšoval. Napriek tomu sa súťaž stále radí k tým najnáročnejším. Tradične ju sprevádza horúce slnečné počasie, takže súťažné posádky skutočne môžu mať dojem, že bojujú na tratiach Apeninského poloostrova.
Organizátor srdečne pozýva na svoju súťaž všetky zahraničné posádky, ktoré majú chuť skúsiť jazdu na šotoline. Uzávierka prihlášok je 20. júna, Kontaktné adresy - webstránka organizátora: www.veszpremrallye.net, bližšie informácie a podmienky o účasti môžete získať na adrese: larocosport19@freemail.hu
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.