Už v minulom týždni sme vás informovali o tom, že dnes už počas uplynulej soboty odštartuje slovenský RUFA Šport Team svoji poslednú súťaž v tomto roku. Dnes je už Pd Tech Mikuláš Rally Slušovice minulosťou a nám už ostali iba spomienky.
„Na Mikuláš Rally sa už všetci tešíme. Ideme zabávať divákov, na výsledok hľadieť nebudeme,“ povedal pred súťažou manažér tímu Ľubomír Kleman a presne v tomto duchu tím súťaž aj poňal.
Do vozidla Škoda Fabia S2000 usadla tradičná posádka v zložení Grzegorz Grzyb – Przemyslaw Zawada, na trate rýchlostných skúšok na poslednú chvíľu napadla poriadna vrstva snehu a tak zábava mohla začať.
Posádka absolvovala štyri rýchlostné skúšky a tak ako na začiatku sľúbila, v každej zákrute zabávala nielen seba, ale hlavne prítomných divákov. Na jej konci nám vždy usmiaty Grzegorz Grzyb povedal : „Bolo to super, naozaj som si už dlho tak dobre na snehu nezajazdil. Všade to pekne šmýkalo, okolo tratí bolo veľa divákov a preto sme si to užívali. Aj keď sme na výsledok nepozerali, podarilo sa nám nakoniec skončiť v prvej desiatke, čo je tiež super. Bola to naša posledná tohtoročná súťaž a tak by som sa rád aj touto cestou poďakoval všetkým partnerom, ale aj celému vedeniu RUFA Šport Teamu.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?