Slovenská, ale aj česká rally sezóna je už nenávratne za nami, poháre sú rozdané, ale medzi rallystami to ešte stále poriadne vrie. Do tohto kolotoču sa už tradične zapája aj slovenský RUFA Šport Team.
Ten má v posledných dvoch týždňoch poriadne nabitý program. Počas uplynulého víkendu sa zúčastnil s posádkou Per Gunnar Andersson – Vít Houšť podujatia TipCars Pražský Rallysprint a už počas nadchádzajúcej soboty odštartuje neďaleko Zlína na Pd Tech Mikuláš Rally Slušovice.
V minuloročnom premiérovom vydaní tejto súťaže sa za volantom škodovky vo farbách RUFA Šport predstavili Franz Wittmann – Klaus Kral, na tej tohtoročnej bude tím vo vozidle Škoda Fabia S2000 reprezentovať tradičná posádka v zložení Grzegorz Grzyb – Przemyslaw Zawada.
Súťaž odštartuje v sobotu tesne po dvanástej hodine, pričom takmer šesťdesiatku prihlásených posádok budú mať diváci možnosť sledovať na dvojici rýchlostných skúšok. Tieto sa pôjdu dohromady dva krát. Novinkou v rámci podujatia pod názvom Pd Tech Mikuláš Rally Slušovice je rýchlostná skúška pod názvom „Drift Stage“ na ktorej budú mať možnosť všetky posádky zabávať prítomných divákov jazdou „dverami dopredu“. Tento test sa však už do výsledného času nebude započítavať.
Prvú posádku privítajú diváci v cieli tesne pred pätnástou hodinou. „Na Mikuláš Rally sa už všetci tešíme. Ideme zabávať divákov, na výsledok hľadieť nebudeme. Je to v tomto roku z našej strany už naozaj posledná súťaž, ktorou by sme sa chceli zároveň poďakovať za podporu všetkým našim partnerom, ale aj divákom,“ povedal pred súťažou manažér tímu Ľubomír Kleman.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.