Nadchádzajúcu sobotu odštartuje už šestnásty ročník exhibičnej súťaže, ktorá sa každoročne koná hlavnom meste Českej republiky, v Prahe. Podujatia pod názvom TipCars Pražský Rallysprint sa každoročne zúčastňujú známe tváre rally športu nielen z Čiech a Slovenska, ale aj ďalekého zahraničia.
Rozruch medzi fanúšikmi tohtoročného Pražského Rallysprintu vyvolala prihláška slovenského RUFA Šport Teamu, keď sa v kolónke jazdec zjavilo meno Per Gunnar Andersson. Tento tridsať ročný Švéd sa zapojil do seriálu JWRC v roku 2003. Po poznávacej sezóne sa už v nasledujúcom roku postavil na najvyšší priečinok v rámci juniorského seriálu majstrovstiev sveta v rally. Rovnaký úspech zopakoval aj v roku 2007. V tohtoročnej sezóne, čiže v roku 2010 Per Gunnar Andersson vyhral úvodnú Švédsku Rally v rámci skupiny SWRC a neskôr získal v tomto seriáli niekoľko dobrých umiestnení pod taktovkou slovenského RUFA Šport Teamu. V Prahe bude Per Gunnar reprezentovať slovenský tím vo vozidle Škoda Fabia S2000 a navigovať ho bude Vít Houšť. Spomínaná dvojica patrí aj napriek prevahe vozidiel WRC, ktoré každoročne v Prahe odštartujú, medzi favoritov na celkové víťazstvo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?