Počas minulotýždňového víkendu slovenský RUFA Šport Team úspešne absolvoval podujatie v Českej Lípe, kde obsadil bronzovú priečku medzi rallystami v triede N4 + S2000. Počas toho nadchádzajúceho sa predstaví aj doma, na Slovensku v rámci podujatia Auto Show Slovakia Ring.
Na ojedinelé podujatie, ktoré sa bude na Slovensku konať historicky prvý krát nastúpi RUFA Šport Team s vicemajstrovskou posádkou Grzegorz Grzyb – Przemyslaw Zawada a vozidlom Škoda Fabia S2000, s ktorým sme posádku mohli sledovať v akcii počas celej tohtoročnej sezóny. Organizátor pre účastníkov podujatia Auto Show Slovakia Ring pripravil šesť rýchlostných skúšok o celkovej dĺžke štyridsaťštyri kilometrov. Ich trať bude smerovať nielen po servisných komunikáciách, ale aj po samotnom pretekárskom okruhu. „Som veľmi rád, že sa podarilo zorganizovať takéto podujatie aj na Slovensku. Doteraz to tu chýbalo a my sme museli na obdobné cestovať do zahraničia. Teraz máme konečne možnosť urobiť trochu zábavy aj domácim divákom. Veľmi sa teším a dúfam, že sa z toho stane tradícia,“ vyjadril radosť manažér tímu Ľubomír Kleman.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?