V Motormixu na závěr listopadu jsou k vidění okruhové závody, okruhové trucky i třeba testy na blížící se Dakar. Odkaz na stažení aktuálního dílu pořadu již je na internetu na www.tvmotormix.cz.
„Dakar 2011 se rychle blíží a testy na něj s Tatrou 815 4x4 Dakar společně s Markem Spáčilem absolvoval také David Vršecký, kterého jsme zastihli při první jízdě v tomto voze. Ještě jednou a s řadou rozhovorů se vracíme k okruhovému Epilogu na Masarykově okruhu. Pražský rallyesprint se rychle blíží a letos hlásí řadu novinek. Evropský šampionát trucků naopak již skončil a nováček týmu Buggyra Uwe Nittel dostal nakonec hned dvě ceny – nejlepšího nováčka a za největší crash. Naopak smutnější zprávou je fakt, že vedení brněnského Masarykova okruhu ruší další významné automobilové závody, takže příští rok se v Brně nepojedou tři z nejvýznamnějších podniků. Na závěr si můžete zasoutěžít o lístky na Pražský rallyesprint, který se uskuteční v úvodu prosince,“ uvádí šéfredaktor tradičního magazínu Motormix Pavel JelínekPro zajímavost doplňme, že v pořadu se objeví i řada rozhovorů především z Epilogu. Pohovoří zde Marcel Kusín ( BMW M3 GTR), Martin Matzke sen. ( manager týmu), Martin Matzke jun. ( Saleen S7R , BMW M3 GTR), Petr Válek ( BMW M3 GTR), Michaela Pešková ( BMW M3 GTR), Robert Šenkýř ( BMW M3 E36 GTR), Tomáš Kusý ( Lotus Exige), Vladímír Hladík ( Porsche 997 RSR), Milan Kašpárek ( Audi TT-R DTM), Karel Kubů ( majitel týmu), Michael Vorba, Saleen S7R ( Ferrari 430), Štefan Rosina ( Saleen S7R, Porsche 911 GT3 RS), Joseph Šmarda ( Renault Clio RS), Karel Abraham ( tentokrát pro změnu a premiérově Seat Leon SC TDI) a Petr Kačírek ( BMW M3 GTR). Krátce promluví také Marek Spáčil ( Tatra 815 4x4 Dakar) a David Vršecký ( Tatra 815 4x4 Dakar, Buggyra ). Připomeňme ještě obsah předchozího dílu, který bude ještě dva týdny ke stažení na internetu. „V prvním listopadovém MotorMIXU můžete na úvod vidět posledním díl vrchařského LM Berg trophy 2010 a tedy dramatický závod v Divákách. Evropský šampionát trucků skončil vítězstvím Davida Vršeckého, celkově ale dvojnásobný mistr Evropy titul neobhájil a skončil až pátý. Nicméně hned vzápětí o sobě dal tým velmi výrazně vědět, když ohlásil, že Vršecký pojede v zimní truckerské pauze Dakar 2011 s Tatrou s Markem Spáčilem. (!!!!) Roman Kresta vyhrál Rallye Jeseníky a získal tak alespoň „malý“ titul, jako náplast na pro něj nevydařený velký šampionát a nechyběli jsme ani na Rallye legend v San Marinu. Ještě jednou a podrobněji se pak vrácíme k Podzimní ceně Masarykova okruhu a to i s řadou rozhovorů a také do východočeských Holic, které zakončily tuzemský motokrosový šampionát. Nečekaným a velmi příjemným překvapením je jistě skutečnost, že rallye Bohemia usiluje o zařazení do seriálu MS. Na závěr pak přinášíme reportáž z šestihodinového Epilogu,který udělal definitivní tečku za okruhovou sezónou 2010,“ připomíná ještě Pavel Jelínek.MotorMIX je vysílán na R1 -TV Vysočina ( regionální vysílání TV Prima ) a dále v lokálních televizních sítích, jako je KTV Hustopeče, východočeská TV OIK, KTV v Jeseníku, Fonka TV v Příbrami, či na kabelovkách v některých městech na severu Čech. Jedná se o nízkorozpočtový půlhodinový pořad, který má premiéru každé dva týdny. Další informace k pořadu pak najdete na doméně: www.tvmotormix.cz, kde je zároveň pořad k vidění, či stažení do počítače. Na internetu stačí kdykoliv kliknout a pořad se okamžitě a kdykoliv po několika sekundách spustí. K dispozici jsou zde vždy dva poslední nejaktuálnější díly. Kliknutím na obrazovku se pak obraz může zvětšit přes celý monitor počítače !! Pořad je možné si případně i velmi snadno uložit do počítače a pak pustit bez cukání atd.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.