Po sobotňajšom treťom mieste v rámci slovenskej časti úvodného podujatia sezóny v maďarskom meste Eger sa podarilo posádke slovenského tímu RUFA Šport, ktorý vo vozidle Škoda Fabia S2000 reprezentujú poliaci Grzegorz Grzyb – Przemyslaw Zawada aj v nedeľu splniť stanovený cieľ.
Tým bolo dojazdiť až do cieľa súťaže. Navyše ku tomuto cieľu pridala posádka aj dobré umiestnenie v podobe štvrtého miesta a ďalší prídel bodov v rámci priebežného hodnotenia slovenských majstrovstiev v rally. Od tretieho miesta delilo posádku iba 1,9 sekundy.
„Pred súťažou som povedal, že našim cieľom je konečne po dvoch neúspešných ročníkoch dojazdiť až do cieľa súťaže. Toto sa nám podarilo, navyše si z Egeru vezieme spolu štyridsať bodov v priebežnom hodnotení slovenského šampionátu. V sobotu sme skončili tretí, v nedeľu štvrtý. Mohlo to byť aj lepšie, ale trate tu v Maďarsku sú strašne rýchle a naše vozidlo špecifikácie S2000 má maximálnu rýchlosť iba okolo 170 kilometrov za hodinu. Konkurencia na WRC, ale aj N4-kách má maximálku vyše 200 kilometrov za hodinu, takže sme im konkurovať nemohli. Ale sme spokojní, že sme konečne po dvojročnej smole konečne v cieli tejto súťaže,“ povedal vysmiaty Grzegorz Grzyb.Miro Majláth
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.