Dnešním dnem byla ze strany FAS AČR vypovězena smlouva mezi FAS AČR a Rallye Cup, na základě nesplnění podmínek o testování vozidel RC pro rok 2010.
K odmítnutí návrhu Národních technických řádů RC jsme se rozhodli v návaznosti na výsledky ankety posádek o testování, které jasně ukázaly, že posádky RC nemají zájem o testování za navrhovaných podmínek.
Do konce týdne budou upravena pravidla RC (kategorie VIP-Testování), kterou v důsledku těchto událostí již není potřeba vypisovat.O startu na naší rallye a i na jiných podnicích RC si licencovaní jezdci budou již rozhodovat sami, dle vlastního uvážení. Samozřejmě jsou a vždy budou na podnicích RC vítáni.Závěr: I. Subaru Liška Rallye Plzeň 2010 se SAMOZŘEJMĚ POJEDE v plném rozsahu, stejně jako celý seriál Rallye Cup 2010, včetně kandidátských podniků.Citace (Robert Valečko):"Ano, jsem z tohoto postoje federace v podstatě zklamán a zaražen. Překvapuje mě, že i v 21. století existují síly, které člověku umožňují pohybovat se v rámci dobrovolné činnosti jen po vytyčených cestách. Chápu, že klučina kopající míč za barákem se nemůže jen tak zúčastnit 1. ligy. Avšak nechápu, proč by si prvoligový fotbalista nemohl za tím barákem s klukama zakopat, předat jim pár zkušeností a nebo jen tak předvést, co se ve velké soutěži naučil a zatraktivnil tak odpolední zábavu."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?