V loňské sezoně se na našem území odehrála úspěšná premiéra Citroën Racing Trophy, zajímavého a především hodnotně oceněného projektu pro posádky vozů Citroën C2 R2 Max. Dobrou zprávou je, že tento projekt u nás bude pokračovat i v nadcházející sezoně.
Pravidla Citroën Racing Trophy CZ se v zásadě nemění a opět do této soutěže budou smět zasáhnout posádky se Citroëny C2 R2 Max (nebo s modifikovanou verzí C2 R2) a bojovat budou s konkurencí v rámci tříd A6 a A7 (opět vyjma vozů specifikace S1600).
Jistých změn však doznalo finanční ohodnocení úspěšných posádek a to v pozitivním slova smyslu. Za dobré výsledky tak budou Citroënem vypláceny vyšší finanční prémie.Tabulka finančních odměn 2010
Umístění Odměna1. 5 000 €2. 4 000 €3. 3 000 €4. 2 500 €5. 2 000 €6. 1 500 7. 1 000 €8. 600 €
Navíc se bude hodnotit i celkové umístění jezdců v rámci celé sezóny 2010, které bude honorováno formou šeků na nákup náhradních dílů, a to takto:
Celkové umístění 2010 Odměna ve formě šeku na náhradní díly1. 5 000 €2. 2 500 €3. 1 250 €
Podmínkou pro vyplacení odměny za celkové umístění v sezóně je realizace minimálně 5-ti výsledků během 6 podniků CRT v ČR, viz dále.
Letošní ročník Citroën Racing Trophy má na programu celkem šest podniků a všechna tato klání jsou zároveň soutěžemi Mediasport MMČR v rally 2010.
Kalendář podniků Citroën Racing Trophy CZ 2010
26.–28. března Valašská rally28.-30. května Rallye Český Krumlov18.-20. června Agrotec Rally Hustopeče2.- 4. července Rally Bohemia27.-29. srpna Barum Czech Rally Zlín24.-26. září Rally Příbram
Citroën Racing Trophy CZ bude opět po technické a organizační stránce zajišťovat jihlavský tým Jipocar racing a na starosti ho bude mít Petra Prokopová, která v případě potřeby poskytne všem zájemcům detailní informace.
JIPOCAR RACING2010 CITROËN RACING TROPHY CZPetra ProkopováLogistický Areál D1Střítež u Jihlavy 3, 588 11Tel: +420602554850 / Fax: +420567575106E-mail: petra.prokopova@jipocar.cz
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?