V nabité konkurenci, která se sešla na startu Admiral Rally Vyškov, posádka Gemini Rally Teamu Milan Pantálek – Jarda Novák na voze Mitsubishi Lancer Evo IX obsadila 9. místo v absolutní klasifikaci.
První sekce soutěže byl stížena počasím, a tak se začínalo trochu pozvolna. Druhá a třetí sekce se již jela za sucha, ale na RZ 5 postihl naši posádku krátce po startu defekt pravého předního kola a jízdou na prázdné gumě cca 6km jsme ztratili 50 vteřin, což v závěrečném zúčtování znamenalo pokles na 9. příčku. Od úvodních kilometrů si ale posádka stěžovala na malý výkon vozu, který se ale během soutěže nepodařilo odstranit.
Dalším podnikem, kterého se posádka zúčastní, bude 3.října AZ pneu Rally Jeseníky. Gemini Rally Team i nadále usiluje o start s vozem S2000. Zda tomu tak bude nebo ne, ukážou nejbližší dny, kdy se povedou jednání.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?