Dalším závodem, kde se představil Anvel racing team byla IMPA Rally Bratislava. Bohužel obě posádky Anvel racing teamu nebudou na tento závod vzpomínat příliš růžově.
Na jezdce čekala poměrně netypická trať, když ze tří úseků byl jeden úsek městská speciálka a další trať vrchařského závodu. "Asi ne všichni by se mnou souhlasili, ale okruh v Bratislavě i erzeta na trati závodu do vrchu mi zas tak nevadily a dokonce bych řekl, že mě mile překvapily. Třetí RZ Borinka snese dokonce srovnání s těma nejlepšími u nás. Problém bych viděl spíš v dlouhých přejezdech," okomentoval trasu závodu Barvík. Jak posádka Barvík-Gabrhelík tak i Landa-Bartončík nevstoupili do závodu špatně. Obě posádky se vměstnaly do první desítky s nevelkými odstupy. Bohužel hned na další RZ přišla první rána v podobě odstoupení Dana Landy, kterému vypověděl službu motor a byl tak nucen předčasně ukončit své účinkování v závodě.Vladimír Barvík pokračoval dál v nastoleném tempu a po první rundě mu patřila již šestá pozice, avšak časy byly vyrovnané. Bohužel hned v průběhu druhého průjezdu městské speciálky přišel defekt pneumatiky, který vyústil v odstoupení. "Prostě jsem se nedokázal udržet v klidu při jízdě na defektu a o obrubník rozlámal disk tak, že se nedalo pokračovat. Byla to moje hloupá chyba," sebekriticky přiznal jezdec.A tak se celý tým předčasně balil a na Bratislavu asi nebude zrovna rád vzpomínat. Přesto tým střádá plány do dalších závodů: "Daniel pojede příští víkend důležitý závod v Polsku, moje auto s Pavlem Dohnalem za volantem v Krkonoších, no a pak nás čeká vrchol sezóny ve Zlíně. Troufám si odhadnout, že Barumka svojí kvalitou i kvalitou jezdeckého obsazení bude opravdu na velmi vysoké úrovni."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?