Dalším závodem, kde se představil Anvel racing team byla IMPA Rally Bratislava. Bohužel obě posádky Anvel racing teamu nebudou na tento závod vzpomínat příliš růžově.
Na jezdce čekala poměrně netypická trať, když ze tří úseků byl jeden úsek městská speciálka a další trať vrchařského závodu. "Asi ne všichni by se mnou souhlasili, ale okruh v Bratislavě i erzeta na trati závodu do vrchu mi zas tak nevadily a dokonce bych řekl, že mě mile překvapily. Třetí RZ Borinka snese dokonce srovnání s těma nejlepšími u nás. Problém bych viděl spíš v dlouhých přejezdech," okomentoval trasu závodu Barvík. Jak posádka Barvík-Gabrhelík tak i Landa-Bartončík nevstoupili do závodu špatně. Obě posádky se vměstnaly do první desítky s nevelkými odstupy. Bohužel hned na další RZ přišla první rána v podobě odstoupení Dana Landy, kterému vypověděl službu motor a byl tak nucen předčasně ukončit své účinkování v závodě.Vladimír Barvík pokračoval dál v nastoleném tempu a po první rundě mu patřila již šestá pozice, avšak časy byly vyrovnané. Bohužel hned v průběhu druhého průjezdu městské speciálky přišel defekt pneumatiky, který vyústil v odstoupení. "Prostě jsem se nedokázal udržet v klidu při jízdě na defektu a o obrubník rozlámal disk tak, že se nedalo pokračovat. Byla to moje hloupá chyba," sebekriticky přiznal jezdec.A tak se celý tým předčasně balil a na Bratislavu asi nebude zrovna rád vzpomínat. Přesto tým střádá plány do dalších závodů: "Daniel pojede příští víkend důležitý závod v Polsku, moje auto s Pavlem Dohnalem za volantem v Krkonoších, no a pak nás čeká vrchol sezóny ve Zlíně. Troufám si odhadnout, že Barumka svojí kvalitou i kvalitou jezdeckého obsazení bude opravdu na velmi vysoké úrovni."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?