Dalším závodem, kde se představil Anvel racing team byla IMPA Rally Bratislava. Bohužel obě posádky Anvel racing teamu nebudou na tento závod vzpomínat příliš růžově.
Na jezdce čekala poměrně netypická trať, když ze tří úseků byl jeden úsek městská speciálka a další trať vrchařského závodu. "Asi ne všichni by se mnou souhlasili, ale okruh v Bratislavě i erzeta na trati závodu do vrchu mi zas tak nevadily a dokonce bych řekl, že mě mile překvapily. Třetí RZ Borinka snese dokonce srovnání s těma nejlepšími u nás. Problém bych viděl spíš v dlouhých přejezdech," okomentoval trasu závodu Barvík. Jak posádka Barvík-Gabrhelík tak i Landa-Bartončík nevstoupili do závodu špatně. Obě posádky se vměstnaly do první desítky s nevelkými odstupy. Bohužel hned na další RZ přišla první rána v podobě odstoupení Dana Landy, kterému vypověděl službu motor a byl tak nucen předčasně ukončit své účinkování v závodě.Vladimír Barvík pokračoval dál v nastoleném tempu a po první rundě mu patřila již šestá pozice, avšak časy byly vyrovnané. Bohužel hned v průběhu druhého průjezdu městské speciálky přišel defekt pneumatiky, který vyústil v odstoupení. "Prostě jsem se nedokázal udržet v klidu při jízdě na defektu a o obrubník rozlámal disk tak, že se nedalo pokračovat. Byla to moje hloupá chyba," sebekriticky přiznal jezdec.A tak se celý tým předčasně balil a na Bratislavu asi nebude zrovna rád vzpomínat. Přesto tým střádá plány do dalších závodů: "Daniel pojede příští víkend důležitý závod v Polsku, moje auto s Pavlem Dohnalem za volantem v Krkonoších, no a pak nás čeká vrchol sezóny ve Zlíně. Troufám si odhadnout, že Barumka svojí kvalitou i kvalitou jezdeckého obsazení bude opravdu na velmi vysoké úrovni."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?